Arkadaşlar ben artık kimseyi sevemiyorum aşık olamıyorum tüm güzel duygularımı kaybettim ya siz?

Eskiden birinin dış görünüşün güzel olması ilk bakışta etkilenmeme yeterdi artık hiç kimseden etkilenemiyorum mesela yaziyor konuşuyor ama sanki bana değil ben öyle ruhsuz dinliyorum...

Şimdi çok ruhsuzum duygusuzum hiçbir güzel söz iltifat yüzümü güldürmuyor

Arkadaşlar ben artık kimseyi sevemiyorum aşık olamıyorum tüm güzel duygularımı kaybettim ya siz?
Cevapla