Bir kızla tanıştım. Çok güzel bir kız. ancak sosyal medya kullanmıyor, Instagram yok twitter yok face yok. anormal mi sizce?

ona komik postlar atamıyorum. whatsapptan atıyorum. ama bazen acılmıyor.
benim icin Instagram açtı bir tek beni takip ediyor ben de onu.

bu kız 27 yasında ve gayet güzel bir kız. hatta cok güzel diyebilirim. ama hic foto falan atmıyor. çekinmiyor. twitterı da yok. muhafazakar bir kız da değil. gayet seküler bir kız. çok açık giyinmiyor ama çok kapalı da giyinmiyor. alkol içiyoruz beraber falan.
bir tek kitap okuma platformu kullanıyor 1000k kitap mı ne. okuduğu kitapları ekliyor.

birinden mi çekiniyorsun kullanmıyorsun diyorum. yok sevmiyorum diyor falan.

Bir kızla tanıştım. Çok güzel bir kız. ancak sosyal medya kullanmıyor, Instagram yok twitter yok face yok. anormal mi sizce?
Cevapla