Kızlar " Aşkım, canım, cicim", derken iyi de ben söyleyince mi kötü? Hani eşittik?

İş yerinde kızlar

" Hayatım, aşkım, canım, cicim" diye konuşurken ben de deneyeyim dedim.

" Haklısın aşkım" diyince kıyamet koptu.

Onlar diyince iyi ben söyleyince mi kötü?

Hani eşittik? 😀

Kızlar " Aşkım, canım, cicim", derken iyi de ben söyleyince mi kötü? Hani eşittik?
Cevapla