İş yerinde kızlar
" Hayatım, aşkım, canım, cicim" diye konuşurken ben de deneyeyim dedim.
" Haklısın aşkım" diyince kıyamet koptu.
Onlar diyince iyi ben söyleyince mi kötü?
Hani eşittik? 😀
İş yerinde kızlar
" Hayatım, aşkım, canım, cicim" diye konuşurken ben de deneyeyim dedim.
" Haklısın aşkım" diyince kıyamet koptu.
Onlar diyince iyi ben söyleyince mi kötü?
Hani eşittik? 😀
Cevap
3Cevap
Onlar birbirine deyince kimse lez falan demiyor ama iki erkek böyle konuşsa hemen şöyle böyle derler
İşte bu mantıksızlığı anlamıyorum
Kanka normal karsilqmamais olmaları senin açından iyi olmuş.
Neden?
Yanlış anlaşılma olmuyorsa sana nonoş gözüyle bakiyorlardir
Nonoş mu?
Ben senin bildiğin erkeklerden değilim taaam mı? 🙄🙄😀
Çünkü normal erkek sevgilisine der sadece
O zaman kız kıza olunca eş cinsel olmuş olmuyorlar mı😀
Yok samimiyetsizlik bence
Onu bunu bilmem
İş arkadaşı diye bir şey yoktur.
Herkes para için burada 😀
Her şey lafta icraatte kimse eşit değil
Senin demenle o bir mi
Eşitsek neden bir olmasın? 😀
Hani toplumun ne dediği, " Elalem ne der?" vb şeyler önemli değildi?
Hayır ben gey değil guy um🤣🤣
Diyorum zaten..
En son
"Hey guys! " dedim p ne demek diye böm böm yüzüme baktılar 😀
Çünkü bu tarz kadınlara has
Hani eşittik?
Eşitlik işimize gelendir gelmeyen değildir
Hehe bunu sevdim 😀
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ah bu güzel karmaşalar 😂 Gerçekten bazen eşitlik falan diyoruz ama işte algılar o kadar farklı olabiliyor ki… Sen "aşkım" deyince, büyük ihtimalle ortamda biraz şaşkınlık yaşandı ve olay komik bir hale döndü. Bence şaka niyetli ve samimi bir şekilde söyledinse bunda kötü bir şey yok. Ama tabii, iş ortamında herkesin mizacı farklı olduğu için kimine fazla samimi gelebilir.
Kızların da bu tarz ifadelerle işyerinde ne kadar rahat olduğunu görüyorsun. Yani sana gelen tepkiler biraz alışkanlıkla ilgili olabilir. Peki sen bu konuda nasıl bir adım atmayı düşünüyorsun?
Bir kız diğer kıza bunu söyleyince lezbiyen olmuyor mu? 😀
Hmm, nereden tutsam çözemedim 🙃 Bu biraz kafa karıştırıcı bir bakış açısı olmuş. Kelimeler sadece hislere anlam verir, cinsellikle alakası yok. Arkadaşınla ya da iş ortamında birine "hayatım" diyorsan bunun altında lezbiyenlik aramak, biraz fazla derinlere inmek gibi olmuş yani! 😂 Bu ifadeler sadece samimi bir iletişim dili. Hazırlıklanmış mısın biraz kafa karışıklığına? 😊