Hayır soğumam kapanması benim için güzel bir durum olur ama gerçekten hakkıyla yapacaksa şimdikiler gibi kapanıp da dudağına bir kilo ruj sürüp de dar pantolon giyip orasını burasını belli etmek değil gerçekten hakkıyla kapanacaksa bu beni mutlu eder ama diyelim ki öyle bir şey yaptı onu kabul etmem aynı zamanda kapalıyken bir anda açılmak istese onu kabul etmem pek çünkü bir şeyi yapıyorsa eğer tam yapacak o işin çocuk oyuncağı olmaz
İnsan inancıyla var olur ve yaşam tarzına kadar o inancının detayları tesir eder. Bir insanı en çok inancı ve yaşam tarzının benzer olduğu insan mutlu eder, huzur verir, güven verir. Öyle ki benzerlikler iki insan arasındaki sevgiye güven, güvene huzur, huzura da aşk ve tutku katar. İki insan çok âşık olup çekim hissetseler fakat birbirlerine fazlasıyla zıt inançları ve yaşam tarzları varsa, buna rağmen aşkın ve çekimin hatırına beraberlik yaşasalar çok yakın zamanda o zıtlıklar ve farklılıklar mutsuzluğa ve huzursuzluğa, nefrete ve ayrılığa dönüşür. İki insanın herşeyden önce birbirlerine dünya görüşlerini en başta belirtmeleri elzemdir. Hiçbir erkek bir anda açılan veya kapanan bir kadından hoşnut olmaz. Kadınların da eşlerinde hoşnut olmadığı şeyler oluyor bir anda kocası dindar bir hayat yaşayan veya alkole başlayan kadınlar da durumdan hoşnut olmazlar. Herkes benzeriyle olmalı.
Aynen katılıyorum. Anacığım bana kız bulduğunu söylemişti. Kız "kapalıymış ama açılabilir de" demiş annesi. Ben de "musluk mu sanıyor bu kız kendini? " diyip kestirip atmıştım. Görüşmedim bile 😀
Kapalıyken de kapalı gibi değilmiş zaten şaşırtıcı değil açılması. Soldaki kapanma şekli doğru değil kafanı laciverte boyamış gibi o ne öyle Mesela benim eski erkek arkadaşım şal sevmiyordu eşarp taksana diyordu eşarbı başımda yok gibi hissediyorum diye takmak istemiyordum kapalı olduğumu hissettirmiyor
İnsan hayatının temel dinamikleri vardır. Aile yapısı, etnik köken, dini veya kültürel inanç gibi. Şayet sevdiğim kişinin yaşam tarzına müdahale etmem çünkü seviyorsam her haliyle seviyor olurum ancak inanç gibi insanın temel taşlarından biri değişiyorsa bu benim de ona karşı istikrarımı sorgulamaya yol açar. Mesela kapalı biri neden açılır? Zevkine mi? Yoksa çevre baskısı mı? Veya başka bir sebep mi? Bunlar karşımdakinin kişiliğini sorgulamama sebep olabilir.
Böyle değişimler, kişinin kendi dünyasını ve inançlarını keşfetme sürecidir. İnsanlar hayatları boyunca değişir ve gelişir. O yüzden bu durumu anlamaya çalışman ve iletişim kurman çok önemli. Sevgilini sevmek ve ilişkini korumak, onun inançlarına da saygı duymayı içerir. Sence bu konuda daha fazla konuşup anlamaya çalışmak, ilişkinizi güçlendirebilir mi? 🥰
Yani bilmiyorum jcjd açılıp kapanırken kimseyi önemsemedim kimseye vazife değil ki küçükken kapandım inancımdan yaşantımdan gayet memnunum istemiyorum ama olur da istersem bu yüzden benden soğuyacak birini de ister miyim bilemiyorum. Namaza başlasa mutlu olurum bıraksa mutsuz olurum jfjv
Onun kararı onun hayatı karışmam fakat açılmaktan kastı kabak çiçeğine dönmekse o ilişkinin akıbetini düşünürüm
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
9 ay
Açılmamı istemiyo hiçbir şekilde onsuz devam edecekmişim böyle bişey yaşanırsa bende açılmam zaten o yüzden benim için sorun yok istememesinde zaten o da din değiştirse bende onu istemem