31 yaşında bekar bir erkeğin, 20 yaşındaki bir kız ile flört etmesi, ya da evlenmesi normal midir? Uygun mudur?

31 yaşında bekar bir erkeğin, 20 yaşındaki bir kız ile flört etmesi, ya da evlenmesi normal midir? Uygun mudur?

31 yaşında bekar bir erkeğin, 20 yaşındaki bir kız ile flört etmesi, ya da evlenmesi normal midir? Uygun mudur?
Cevapla