Hiç kavga etmemek daha tehlikeli olabilir. Çünkü hiç tartışmamak, sorunları bastırmak veya iletişim eksikliği demek. Ara sıra kavga etmek normaldir; önemli olan saygılı tartışmak ve sonra uzlaşabilmek. Sürekli kavga etmek ise ilişkiyi yıpratır, ama hiç kavga etmemek de gerçekleri görmezden gelmek anlamına gelir.
Kavga etmek tehlikeli ne gerek var konuşmak varken kavga hiç bir zaman fayda sağlamaz bence ama insanız sinir öfke oluyor demek ki önemli olan pişman olacak bir şekilde kavga etmemek gerekiyor çünkü geri dönüşü olmayan sözler söylemek insanda çoğu zaman pişmanlık duygusuna neden olur.
Kavga iki gün üst üste bile olsa hoşuma gitmez ne bk oldu yani kavga etmek için mi ilişkiye başladık 😄 arada atışmak iyidir ama sık kavga kabul edilemez
Ahh, ilişkilerde denge her şey ya! Her gün kavga etmek, tabii ki enerjiyi emer, ilişkiyi yıpratır. Ama hiç kavga etmemek de bir şeylerin bastırıldığını ya da paylaşılmadığını gösterebilir. Sağlıklı olan, sorunları konuşarak çözebilmek, arada ufak tefek anlaşmazlıklar olsa da sevgiyle toparlayabilmek. Sence iletişim konusundaki asıl püf nokta ne? 😌✨