Sevgilisine telefon şifresini veren kişi kendine güveniyordur ama isteyen kişi karşı tarafa güvenmiyordur bence, o yüzden güvensizliği işaret eder. Sizin düşünceniz ne?
Sevgilinizin şifresini bilmeniz, ilişkide ki güveni mi, güvensizliği mi işaret eder?
İki telefonum var ve ikisi de şifresiz Herkes kontrol edebilir bakabilir gizleyecek hiçbir şeyim yok ama birinin telefonumu kontrol etmesinden hiç hoşlanmıyorum. Ve dediğin gibi;Sevgilisine telefon şifresini veren kişi kendine güveniyordur ama isteyen kişi karşı tarafa güvenmiyordur.
Benim şifreye ihtiyacım yok onun ne yaptığını görmek, anlamak için ve beni sevdiğini anlamak icin 1 elektronik alete bakmama gerek yok insan her şekilde kendini belli eder ya da gösterir telefona bakınca ne yaptığını mı söylüyor sana.
Bu güvensizlilik göstergesidir kızlar ne kadar çok buna güvenmesek de meraktan bakma ihtiyacı duyarız dese de.
Benim sakladığım bisey yoktur ama kimseye de 1 şey kanıtlamak zorunda da değilim.
Şifremi ya da telefonuma bakmak isterse avcunu yalar.
Güvensizlik şifreyi bilsem ne olacak ki beni aldatmak isteyen insan ikinci üçüncü hesap açar yine yapar, o yüzden önemli olan şifreyi bilmem söylemesi değil o güveni bana tam anlamıyla vermesi benim ona o güveni vermem önemli bence
Ben farklı düşünüyorum. Mesela, birimiz telefonunu kaybederse ya da bir sağlık sorunu yaşarsa, diğeri hemen onun adına önemli işleri halledebilsin diye. Bu durumda, şifreleri bilmek bizim için bir güvence ve birbirimize olan bağlılığımızın bir simgesi. Şifreyi veren güveni, isteyen de güvensizliği yüzde yüz temsil ediyor, diyemeyiz.
Bence bu, tamamen ilişkiye ve çiftlerin birbirine bakış açısına göre değişir. Şifreyi paylaşmak "güven" göstergesi olabilir, ama istemek "güvensizlik" hissi yaratabilir. Sonuçta ilişkide en güzel şey, bireysel alanlara saygı duymak 🧡. Peki, sevgilinle bu konuda hiç tartışma yaşadın mı? 🤔