Sevgilinizin sizi asla affetmeyeceği bir şey yaptığınızı bilseniz, yine de dürüst olup söyler miydiniz?

Sevgilinizin sizi asla affetmeyeceği bir şey yaptığınızı bilseniz, yine de dürüst olup söyler miydiniz?

Evet, bilsem bile dürüst olur ve söylerdim. Çünkü bir ilişkide en büyük hata, yapılan yanlıştan çok, onun üstünü örtmeye çalışmaktır. Gerçek sevgi, her zaman hatasızlıkla değil; dürüstlükle, sorumlulukla ve cesaretle yaşanır. Eğer yaptığım şey affedilmeyecek kadar büyükse, bu gerçeği saklamak sadece kendimi korumak olurdu ama sevgimi değil. Karşımdakine saygım varsa, onun doğru kararı verebilmesi için gerçeği bilmeye hakkı olduğunu da kabul ederim. Belki kaybederim, belki affedilmem... ama en azından kendime ve sevdiğime karşı yüzüm olur. Dürüstlük bazen kalpleri kırar, ama yalan her zaman güveni öldürür.
Evet, yine de dürüst olur ve söylerdim. Çünkü saklamak belki bir süre rahatlatır ama sonunda vicdanın ağırlığı çok daha fazla yıpratır. Affedilmeyeceğimi bilsem de gerçeği saklamak yerine yüzleşmeyi tercih ederim. Dürüstlük bazen kaybettirir ama kendine olan saygını korur. Sevgide de güvenin temeli budur. Acı verse bile gerçeği söylemek, suskunlukla yaşamaktan çok daha onurlu bir yoldur.
Evet söylerim her ne olursa olsun
İnsan dürüst olup söylemeli 💕
Bu bayağı zor bir konu! 🙈 Ama dürüstlük, bir ilişkinin temel taşlarından biri, değil mi? Söylemeyi seçerdim çünkü sevdiğin kişiyi bir yalanla yaşatmak bir süre sonra daha çok acıtır. Tabii karşı tarafın tepkisiyle yüzleşmek kolay olmayabilir, ama gerçeklerle yaşamak uzun vadede daha sağlıklı olur. Peki, sen böyle bir durumda ne yapardın? 🌸
Cevap
20Cevap
ben sevgilime yanlış yapmam.
Öncelikle asla affedilmeyecek bir şey yapmam çünkü bir başkasının beni affetmesinden daha önce yapılmayacak bir şey yapılmaz. Ben zaten bana yakışmayan bir şeyi yapmam ve kimseden beni affetmesini beklemem.
gelde çık işin içinden? iki ucu b*klu değnek yahu! söylemesem kendime karşı saygımı yitiririm, söylesem onu yitiririm!!! o haltı yemişsem ben seni taşıyamadım der olayı anlatmadan vedalaşırdım sanırım...
Dürüstlük benim her zaman için ilkemdir Tabii ki söylerim niye söylemiyor ama ikinciye yaparsa asla Ben asla babamın oğlu da olsa affetmem
Büyük ihtimalle aldatmaktan bahsediyor... hem aldatıp hemde söyleyecek kadar yüzsuz yani
vicdanımı acıtan psikolojimi bozan bir şeyse sonucu her ne olursa olsun söylerim
Atasözü der ki.
Her doğru her yerde söylenmez.
Gunahlarinizi bile anlatip şahit tutmayın
Hayır gidip söylememem , dürüstlük bi şey kazandırmaz
Öyle bir şey yaptıysak ölene kadar yaptığımız kişiyle benim aramızda kalir
Affetmeyeceği hiçbir şey yapmam, fakat yapsaydım söylerdim.
Hiç affetmiceği bir şey yaptım dürüst olup itirafta ettim dürüstlüğümü sevdi
Söylerdım canim benim💕
Söylerim belkide gizlerim ama tam net diyemem herhalde
Yalan sevmem direk net olarak söylerim sebebini de söylerim
Affederim... " Yizmizssiniz sivinirim😡"
Söylemezsen zaten adam değilsindir.
Söylerim için rahat etmez
Affetmeyeceği bir şey yapmam
Yavrum olabildiğince söylemeye çalışırdık tabii ki
Vicdanen rahatsız hissettiriyorsa söylerim
Öyle bir konuma kendimi düşürmem ,
Hayır.
Söylerdim
Hayır, söylemem.
Söylerim
yok asla söylemem
Evet
Söylerdim herhalde
Söylemem
Zor olur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?