Sizde daha önce sitede hayatınızın aşkını aradınız mı? Eski hesabım da hep bu tür trol sorular sorardım çokta ciddiye alan olurdu.

Sizde daha önce sitede hayatınızın aşkını aradınız mı? Eski hesabım da hep bu tür trol sorular sorardım çokta ciddiye alan olurdu.

Dikkat ette pembe hesaplı bir adam olmasın. Sosyal medyada hayatının aşkını arama olayları bana hep saçma gelir. Hayatın gerçek bir hayatken sosyal medyadan biriyle denk gelme ihtimali bana düşük geliyor. Çevremde Facebook uzeridnen evlenip çocuk sahibi olmuş mutlu insanalrda var ama onlar Facebook'un ilk zamanlarıydı. Burası öyle değil şu an.
Hayatımın aşkını bulduğumu zannettim hatta arkadaşım @DedektifMinnie kim olduğunu biliyor ama şimdi kimseyle ilgilenmiyorum tek hedefim @ksRehber kendimi kanıtlamak ve cinsel yaşam etiketini almak gerisi umrumda değil buradaki bütün erkekler yok olsa zerre kadar fark etmez benim için tabii kayda değer erkekler de var mesela senin soruna yazdığım gibi kötü bir karakterinin olduğunu sanmıyorum ya da burada ilk erkek moderatörü olan Hakan abi gibi kendisini çok da severim ya da duruşuyla yardımsever olmasıyla buradaki bütün kullanıcılara yardım eden Caner admin gibi @Alfoo gibi hatırı sayılır dostlarım var gerisi beni ilgilendirmez artık hayatımın aşkını aramıyorum ve bütün aşklardan nefret ediyorum tüm kırmızı gülleri yakmak istiyorum bu saydıklarımın dışında tüm erkeklerin canı cehenneme
Bir erkek yüzünden güzelim güller yakılmaz be.
Elg için teşekkürler
Yorumları okudum geneli buradan şu çıkmaz, yanlis yer falan, ee sen de buradasın sen guvenilmez misin diyesim geliyor. Ben burada isem benim gibi insanlar vardır mantığındayim. Sorunuza gelirsem direkt aşkı aramak saçma olabilir. Ama burada da iyi insanlar var.
En mantıklı yorum.
Bence yapmıyorsunuz. Çünkü bu arayış doğal bir arayış ve her yerde olabilir bu.
Hayatının aşkını aramak için her yer bir fırsat olabilir; KızlarSoruyor’da da birbirinden ilginç ve güzel insanlarla karşılaşabilirsin! ❤️ Ama ararken aynı zamanda keyifli vakit geçirmeyi ve dostluklar kurmayı ihmal etme. Bazen hayaller beklemediğin anda karşına çıkabilir. Unutma, aşkın nerede olduğunu asla bilemezsin! 😊✨
Cevap
10Cevap
Yok doğru yoldasin devamke 😅
Kendi kararın ama bence güvenilmez herkese.
buradan arkadaş bile zor çıkıyor aşk falan çıkmaz.
Benin gibi insanlar olabileceğini güvenilecek insanlar olma ihtimali oldugunu dusunuyorum. Ama maalesef erkekler amacını direk belli ediyor genelde. birkaç iyi erkeğe rastladım ben kendi kafama uyabilecek o yuzden neden olmasın diyorum disarrda tanisacagin insani da tanımıyorsun ki?
Her şakanın altond abir gerçek vardır😅
Burayı kötülemek için demiyorum ama burada insanların yoğu riyakar o sebeple burad aöyle ciddi şeyler olmaz.
@Leviathan_S
hatırlar mısın ben de seni riyakarlık ile itham etmiştim. Hayat ne garip değil mi? Sen de bir başkaları için kullanıyorsun. Hayatttttttttttttttttt beni neden böyle insanlarlarla uğraştırıyorsun...
@JackBobyFC yahu sen sapık mısın, kadına görüşümü yazmılım ister beğen ister beğenme çokmu umurumda sanki. Her yazdıpım görüşe atlayacak mısın böyle.
Hayır. Sapık değilim. Sınırını aşacak bir söz kullanmadım hakaret etmedim. Sadece riyakar ve haksız olan birisinin bir başka birilerini riyakarlık ile itham etmesine katlanamadım. İkinci soruna cevabım HAYIR.
hayatinin askini aradigin surece bulamazsin, beklemedigin anda gelenler daha guzel oluyor
Ben sana şöyle söyleyeyim Benim bir tanıdığım nurdan dört yıl önce evlendi sana tek tavsiyem iyi insanlara denk gelebilirsin ama kötü insanlara denk gelme potansiyelim burada %97 yani %3'lük hakkını güvenip de kendini riske atma
Bugün gerçek hayatta bile insanlar gerçekten ruh ikisini bulmakta zorlanırken sanalda Aşk ilişkisine kadar doğrudur ya da doğru olacaktır desem
o bu sitede değil bir mucize bulsan bile eğitmen gerekir buna da zaman yok
Bu siteden tanışıp evlenenlerin sorularına denk geliyorum bazen.
Hayır hata etmiyorsun :)
Ben bulduö ve evlendim. SiZ devam edin trol trol, yaparsa DAYI'noz yapar ;)
hayatımın aşkını aramıyorum reeldede burdada hayatımın geri kalanı olarak bakarım bakarsamda
Devam et böyle jdıdjdn
Senin kararın bizi alâkadar etmez.
Ben sevgilimle burada tenistim 6-7 aydır beraberiz, disarida tanistigin insanlara da yüzde yuz guvenemzsin burdakilerede. Yani imkansiz degil burada iyi kisilerle karsilasmak.
Yanlış yerde arıyorsun
Olabilir yanılgılar insanlar icin
Çok yanlış yoldasın jzjzjs
Önceden arardım şu an aramıyorm
Bence bulma ihtimalin var
Onlar beni buldu ;))
Ayrıldık🥲
Yemin ederim 🙄
Tövbe estağfurullah
Neden djjd
her şey insanlar için
Teşekkürler
Yok hiç aramadım
Hata.
Evet hata
Haha şaka olmalı
Hayır
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?