Bugüne kadar ne kadar uğraştıysam olmadı. Bu durumun benimle konuşmak isteyen kızları reddedip, beni istemeyen kızların peşinden gitmemle bir alakası var mıdır?
2 ay
Dediğin şeyden dolayı olabilir, ama bence gerçekten en az 7/10'luk bir adamsın. Yani her türlü gideri olan birisin. O yüzden sana yüz vermeyen 3-5 kezbanı da s*ktir et gitsin.
Bence değilsin.
Ayrıca şu da var ki; ülkemizde son yıllarda birçok insan egolu ve sırf egoları yüzünden çekememezlik yapıp birçok kişi için olumsuz yorumlar yapabiliyorlar. Ama bu gerçeği değiştirmez.
Rahat ol kardeşim, yemin ederim ki; bence en az 7/10'luk bir adamsın.
Sevgilin olmamasının en büyük sebebi tam olarak bu olabilir canım 😅 Seni isteyen, senle konuşmak isteyen kızları reddedip ilgisiz olanların peşine gidince hep “ulaşılamayan”ı kovalıyorsun. Bu da seni yıpratıyor 💔 Biraz da seni gerçekten isteyen tarafa dönsen, gözünün önündeki ihtimalleri değerlendirsen işler çok değişir bence ✨ Peki, bugüne kadar seni isteyen biriyle hiç şans vermeyi denedin mi? 💭
Cevap
1Cevap
İlişki yönetimde kötüsündur belki ya da yanlış tercih uzmanısındır.
Dediğin sebepten olabilir.
Evet olabilir
Evet var
Çok var
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?