Yeni tanıştığım biri bana "günaydın prenses" dedi bu iyi bir şey mi?

Arkadaşlar yeni biriyle konuşuyorum ama sevgili olarak değil tanışalı 4 gün oldu. Bana ailesinin fotoğrafını attı ve gayet düzgün insanlar. Kendisi fen lisesi mezunu sayısalcı ve aynı üni ve bölümde okuyoruz. Farklı şehirlerdeyiz. Beni daha yakından tanımak istediğini söyledi.1-2 gün günaydın yazdı bugün de günaydin prenses yazdı. Kötü anlamda düşünecek bişey yoktur sizce değil mi? Bazı erkekler bu devirde işi cinselliğe çektiği için zamanla güvenemiyorum.
Yeni tanıştığım biri bana "günaydın prenses" dedi bu iyi bir şey mi?
Cevapla