Kız bana günaydın dedi acaba hoşlanıyor mu :D? (Ayrıntıyı okumadan atlama )?

Kızla 1 aydir ayni sınıftayız ve bazen uzunca kesiştiğimiz oluyor bu sabah okula giderken gördüm baktım yine o da baktı sonra gülücük atıp günaydın dedi umut fakirin ekmegi biliyorsunuz ben de sevindim sizce bir seyler var mı ve ne yapmam gerek
Güncellemeler
+1 yıl
Kız bana günaydın dedi acaba hoşlanıyor mu :D?
Kız bana günaydın dedi acaba hoşlanıyor mu :D? (Ayrıntıyı okumadan atlama )?
Cevapla