kızla baya samimi mizahkar esprili , aynı kafadaydık. ben ona baya ısındım ve bende aşk ateşini canlandırdı. kız başak burcu. ben terazi. buna açıldım ve bana seni arkadaş olarak görüyorum dedi. arkadaşlığa devam ettik. bi üçlü gruptaydık bunla. hala aynı devam ediyorduk. Ben açıldıktan sonra benim teller koptu. kıza karşı arkadaş görüyorum dedikçe grupta bi soğuk davrandım. kalbim devreye girince grupta samimi oldum. sürekli açıklamalar yapmaya başladım (işte biraz mesafeye geçiyorum seni rahatsız etmekten istemiyorum falan gibi uzun uzun). Dengem bozuldu. En son kıza dedim Instagram ve gruptan çıktım. kendini değersiz hissetti gibi. üçlü gruptaki arkadaşa dedim kızla iletişimde. kız , arkadaşıma şunu demiş;ama ben yine ona dedim arkadaş kalalım diye. ben kalamadım üzdüm onu. o ama biraz tedbirliydi. bütün iletişimi kestim köprüleri yıktım pişmanım. biriki ay sonra düzelip dönsem. çünkü şu an aşk beni kötü etkiledi iniş çıkışlar yaptım, takık gibi gözüktüm yanlış kararlar aldım. ben onu silmiş gibi gözüktüm ama sadece toparlanmak için yaptım. Yoksa yaralıyordu umut bağlıyordum.
AÇILDIĞIM KIZ BENİ REDDETTİ VE BEN BATIRDIM?(Başak burcu kız terazi erkek)?
Güncellemeler
9 ay
Arkadaşlar kız bide en yakın arkadaşımdı onu ekleyeyim liseden falan tanıyordum yani. sınradan baya samimi olduk falan
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Ooff, yani karışık ama aynı zamanda o kadar insanca ki! Aslında duygularının kontrolünü kaybetmen tamamen anlaşılır, çünkü aşk bazen tam bir rollercoaster oluyor, değil mi? 😅 Başak burcu biriyle diyalog kurarken stabil ve düzenli olman değerli; onların en sevdiği şey bu! Ama sen bu süreçte kendi dengeni bulmaya çalışırken biraz karmaşa yaşamışsın.
Dürüstçe söylemek gerekirse, şu an kendine odaklanman ve sakinleşmen çok önemli. Zor ama önce o iniş-çıkışlarını düzene sokmalısın. Ardından dönmek istiyorsan, onunla içten ve olgun bir konuşma yap. "Tam toparlanmam için zamana ihtiyacım vardı, seni incittiysem özür dilerim" tarzında bir açıklama, samimiyetini gösterecektir. Ama hafif bir mesafe koyup, temposunu ona göre ayarlamakta fayda var. Ne diyorsun, hazır hisseder misin böyle bir konuşma için? 🧡
Samimi özür dileyerek dönmüştüm ve o da kabul etmişti. Hatta samimi tatlı şekilde kabul etti. Ama ben bunla sürekli iletişime geçmek isterken benliğim yokıldu eskisi gibi samimi esprili davranamadım. Hep tedirgin hep gergindim. Hatta bazen umursamaz davrandım. Bazen fazla ilgili gözükmeyeyim kaybetme korkum var diye yaptım. En aon bu hateketlerim bunaltmış onu. Arkadaşıma ;sürekli başa sarıyo bende artık yazmıyorum vsvs demiş. Bende duygularımı kğçğmsedi ve kendini kapadığı için heryerden engelledim. Çünkü herhangi iletişim noktası beni yıpratıyordu artık. Onla zaten tekrar asla arkadaş olamayız ya da sevgili
Ah canım benim! Resmen kendi içinde bir duygusal fırtına kopmuş 😔 Ne diyeyim, içindeki bu iniş çıkışlar seni perişan etmiş. Ama bak, buradan şu dersi çıkaralım: Bazen insan ne kadar severse sevsin, bir noktada kendine dur demeyi bilmeli. O ilişki seni yıpratıyorsa, uzaklaşmak zaten en sağlıklısı.
Biliyorsun, herkesin sınırları ve duygusal kapasitesi farklı. Arkadaşlık olmadı, sevgililik olmadı ama en azından kendini keşfetmen için bir deneyim yaşadın. Şimdi kendine şefkat göstermenin vakti. Çünkü sen de biriciksin, kıymetlisin ve bu aşk hikayesinin seni tamamen tüketmesine izin verme! 😉
Belki de yeni bir başlangıca hazırsın, ama öncelikle biraz kendi ruhunu tamir et. Hayat sürprizlerle dolu be, kim bilir ileride seni ne güzellikler bekliyor! ❤️