Uzak mesafedeki benden küçük çocuktan beklentiye girerek hatamı ettim ya?

4 yaş büyüğüm. O Mersin ben bolu. 22 yasinda ben 26. Çalışmıyor çocuk. Girdiği işlerden çıkıyor hep beğenmiyor zor diyor felan. Bunla bayadir sanaldan konuştuk biz ve hiç buluşma olmadı. Ciddi değildik en başından ama ben kaptırdım kendimj. O ben kadar değildi. Toksiklestik bu sürede. Yakın sürede yine bana yazdı konuştuk felan ama artık eskisi gibi sarmiyodu. Çünkü sanaldan bıktım gerçekte birisini istiyorum e onla da bu imkansız. Dedim ona laf arasında ima ederek gelinlik giymek istiyorum artık yaşım geldi arkadaşım evlendi özendim dediği şey normaldir tabi oldu jdndndjdj.. biseydr beklemiyorum bundan ama madem bana yaziyosun artık ciddi olması gerekmez mi? Ondan dedim yazmana gerek yok istemeye gelirler dedim beni yarın öbür gün peki iyi günler sana dedi...
Uzak mesafedeki benden küçük çocuktan beklentiye girerek hatamı ettim ya?
Cevapla