Ya bir çocuğu arkadaş olarak görüyordum çocuk bana çıkma teklifi etti ama gözü falan dolunca kırmamak için iyi çocuksun olsak yakışırdık ama aileme söz verdim üniversiteye kadar yapmayacağıma dair dedim. (bu zamana kadar sevgili yapamadım teklif çok gelmesine rağmen direkt mesafe koyup reddettim ama çocuğun gözü dolunca kırmayayım dedim çocuğa karşı duygularım yok ayrıca ki üniversite daha önemli) dedim ki iyi çocuksun, olsak yakışırdık ama maalesef üniversiteye kadar yapmam dedim (çocuğu kırmayayım derken afedersiniz ama sıvadım inşallah ümit vermemişimdir)
Güncellemeler
+1 yıl
İki kere yazmışım nasıl avelim ama fjfklfk
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Sakın yapma. İyi niyetle yaptığın şey aslında berbat bir şey. O umudu hep olacak ve o Umut onu tüketip bitirecek. O umudu kurmalısın ki bin kez öleceğine bir kez ölsün
Off off çok berbat hissettim şu an akıl edemedim ya sa lak gibi
Merak etme sa lak değilsin iyi niyetlisin. Birgün uygun bir dille anlat. Ama ona acıyarak değil, acınmak daha çok acıtır.
Sa lak bir iyi niyetliyim açıklayamam artık komple iletişimi kessem desem aynı sınıftayız
İletişimi direk kesme kötü olur. Sorunu kendinde arar hep. Kafasında döner durur ben nerde yanlış yaptım acaba diye. Sen onu arkadaş gibi gördüğünu beden dili ile sohebt ile hep hatırlat. Hatta bazen ismi ile değil arkadaşım diye hitap et. Bilinç altına yerleşsin. Daha sana ne diyeyim
Utanırım ben direkt kesiyim en iyisi zaten anlamıştır reddettiğimi ya
Sen bilirsin ama çok üzülür. Ben insan psikolojisinden yaşadığım yaşanan tecrübelere göre anlarım. Yavaş yavaş kes. Kendini hep suçlu hisseder yoksa
Öncedende çok sohbetimiz yoktu ki arka sıramda otururken soru falan sorup ders çalışıyorduk sadece onun dışında konuşmazdık ki şimdi konuşmaya başlarsam dahada ümitlenir en iyisi kesmek sohbeti
Samimi değilseniz öyle yapsan olur. Ben samimisiz sandım
Yok değildik
Sıkıntı yok abim Allah hakkınızda hayırlısını versin. En iyi kararı yine en iyi sen verirsin.
Çok sağol abiciğim çok iyi geldi mesajların çok sağol
Teşekkürler abim. sende bu iyi niyetini hiç kaybetme. Sadece bakış açıni geliştir. Bir şey yapıyorsan mutlaka başka şeye etki eder
Valla etti bile neyse gelip geçici ya zaten hem bu onun içinde iyi oldu derslerine daha sıkı çalışır
Allah'a emanetsin Abicim
Sende Allah'a emanet ol abicim. 👋
İstemeyen istemediğini açıkça söylesin. Kırmamak için konuşmak çok saçma bence ve zaman çalmak diye düşünüyorum.
Nasıl düzeltirim bilmiyorum kii off
Kırmamak için söylemiştim ama bir düşündüm de bu daha kötü oldu, sana karşı hiç bir şey hissetmiyorum. Belki şu an kızacaksın ama eminim ki ilerde teşekkür edeceksin. Yolun açık olsun.
Bu cümleyi gönder mesela
Ah be o an kelek yanımda kulağıma bu kelimeleri fısıldasaydın ne yapacağımı bilemedim hem üzmemem hemde reddetmem gerekiyordu kötü hissettim
Göndermem en iyisi hiç bakmayayım yüzüne, iletişimi komple keseyim
Tm. Hayatta başarılar
Sanada çok sağol yanıtlarını için