Sevgilimin boyu 1.63 artık boyu kısa gelmeye başladı. Kısa boy ayrılmak için sebep mi?

18 yaşındayım 2 senedir sevgiliyiz hersene dedimki boyu uzar bekliyim falan diye ama üniversiteli olucaz nerdeyse hala 163 yeni gelenler bile 170 falan 2 senede sevgisini elinden geldiğince gösterdi şu anda spora yazıldı ama bilmiyorum artık sizce ayrılmalıyım boyu çok kısa gelmeye başladı arkadaşlarımın manitaları 185 üstü falan

Sevgilimin boyu 1.63 artık boyu kısa gelmeye başladı. Kısa boy ayrılmak için sebep mi?
Cevapla