Flörtken direk söylüyorum sebeplerini, Sevgiliysek baktım düzelme yok bu onun karakteri değişmeyecek kırmızı çizgiler de aşılıyorsa ayrılırım. Karşımdaki hayalimdeki kişi değildir demek mesaj net bu yüzden mazoşist gibi kendime ızdırap çektirmem.
Şimdi eğer gerçekten sevgilime karşı içimde bir hissiyet kalmadıysa ve sürekli kavga ediyorsak bunun sebepleri önemli insan öyle durduk yere soğumaz onun yaptığı bir hareketten söylediği bir kelimeden ya da bir davranışından dolayı bu durum yaşayabilirim o yüzden iyi karar vermem gerekiyor dolayısıyla kesin olduğu ya da olmadı diyemem onun davranışına göre değerlendirebilirim
Ben söylemesem daha iyi çekirdek ailemde bile dönüp duruyor soğumalarım duygu durum bozukluğum var benim kendime saklarım ama belli ederim ister istemez politik olamıyorum anlar yani karşımdaki… 🥲
Canım, ne güzel bir başlık yazmışsın, resmen şiir gibi! ❤️ Sevgiliden soğumak zor bir durum ama dürüstlük her zaman önemli. Ona hislerini açıkça ama kırmadan anlatmaya çalış. Hem sen hem o doğru bir ilişkiyi hak ediyorsunuz. 💔 Peki, böyle bir durumda hislerini direkt paylaşabilir misin yoksa daha dolaylı yollar mı seçersin? 💬