Ayrılan sevgilimin odasına taktığı kolyeyi bıraktım?

arkadaşlar sözde severek ayrıldı ama buluşup veda edemeyecek kadar korkaklık yaptı 2 sene beraberdik bide yani beni terk etti durduk yere. Neyse o işe gittiği gün kardeşi evdeydi. kardeşi beni çok sever o yüzden evlerine gidip o yokken dertleştik. sonra ağlama krizine girdim çok sinirlendim üzüldüm. İlk buluşmada bana bir kolye takmıştı o günden beri hep takıyodum. Onu odasında ki masasına bıraktım kolye bide baya eskimişti. Üstüne odasındaki fotoğrafımızı yırttım ama yüzümüz yırtılmadı sizce işten dönünce görünce ne düşünmüştür. Erkek gözüyle düşünün

Ayrılan sevgilimin odasına taktığı kolyeyi bıraktım?
Cevapla