Ayrılıp aradan biraz zaman geçtikten sonra barışan çiftler var mı?

Ayrıldıktan sonra aradan 2-3 sene veya daha fazla zaman geçipte barışan var mı? Barışıp evlenen falan? Bizde 2 senedir ayrıyız. Maddi durumlardan dolayı ayrıldı benden. Oysa ben herşeyi ortak alırız beraber yaparız, kirada da otururum dememe rağmen. Hala onu çok seviyorum. Çok çabaladım barışmak için. 25-26 senelik arkadaşımı bile sildim kıskançlıktan sırf onunla arkadaş oldu diye. Ben hep onun benim kaderim olduğunu, durumunu toparlayıp hayatını düzene soktuktan sonra bana döneceğini düşünüyorum. İçimde hep bu düşünce var. Böyle ayrılıp aradan bi kaç yıl geçtikten sonra barışan ve evlenen var mı aranızda ya da çevrenizde. Böyle yaşanmış hikayeleri dinlemeyi seviyorum.
Ayrılıp aradan biraz zaman geçtikten sonra barışan çiftler var mı?
Cevapla