Sevgilime yalan söyledim ve bu yalanımı ailemden öğrendi. çok üzgünüm çok pişmanım çok utanıyorum ne yapmalıyım?

üniversitenin 4 yıllık bölümünü hala bitiremedim. alttan bikaç dersim var. ilk zaman bu durumu aileme de söylememiştim.
daha sonra sevgilimle tanıştığımda da ona okulumun bittiğini söylemiştim ilk yalanım buydu. sevgilim bikaç aya uzun dönem askere gidecek bende o askerdeyken okula kayıt yaptırıp dersleri veririm diye düşündüm ve derslere gitmeye başladım ama bu sefer de niçin okula gitmem gerektiğini söyleyemedim ve 2. yalanımı da söyledim. yüksek lisans yapacağım dedim. tabi bana güvendi ve inandı. keşke taa ilk tanıştığım zaman doğruyu söyleseydim ama söyleyemedim. bu durumu ailemden pek de hoş olmayacak şekilde öğrendi. ve geçen gün bana 'sanki bana söylemediğin şeyler var benden bişeyler saklıyosun anlatmıyosun' dedi. ve 2-3 gün sonra sordu bende evet dedim geçiştirdim.
oysaki biz ciddiyiz evlilik düşünüyoruz ve bu konuda ailevi bazı sıkıntılarımız vardı bunları aşmak için çabalıyorduk.
beni terk eder ayrılır diye düşünmüştüm ama ayrılalım demedi. fakat hissediyorum aramızda bir mesafe soğukluk var. eskisi gb değiliz. kırgınlığını nasıl telafi ederim ne yapmalıyım?
Güncellemeler
+1 yıl
yalan söylediğim için ben mi ayrılmalıyım? bana artık tam anlamıyla güvenmeyecek eskisi gb inanmayacak. ayrılalım desem ne der ne yapar ne tepki verir bilmiyorum. onu çok seviyorum kaybetmekten korkuyorum. kendimi affettiremeyeceğim galiba :((
Sevgilime yalan söyledim ve bu yalanımı ailemden öğrendi. çok üzgünüm çok pişmanım çok utanıyorum ne yapmalıyım?
Cevapla