AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
134Cevap
İlişkide kriter olmaz tabi dış görünüş önemli seninde dikkat ettiğin kadar ama o duygu çok başka bir şey
Kriter arayan biri aşktan sevgiden karşılık beklemesin.
Off buna sen mi karar vereceksin
Yok yaşayarak zaten anlayacaksın. Sonra etrafta düzgün erkek kalmadı diye ağlayacaksın. :)
Çok negatifsin
Hemcinslerinden pay biç. Ben negatif değilim.
Negatif konuşma pozitif konuş
Her konuda böyle ol
Olur sen yeter ki iste 😄
Öyle bulmak zor bulsan bile çoğu ciddi düşünmüyor takilmalik tipler ben o yüzden yalnızım
Sevgilin oldu mu hiç
Yok kanka benim hiç olmadı çünkü evlenmelik değil takilmalik kız arıyor çoğu erkek bende bunu kabul etmem yalnız olmak en iyisi
Aynı şekil ben 25 yaşındayım benim bile olmadı sen bir de beni düşün
Ne güzel hem ruhun hem bedenin temiz kalıyor ve unutma bir şey gecikiyorsa güzelleştiği için gecikiyor
Ruhum temiz kalmıyor ki aşktan soğuyor bulamadikca
Ona inanıyorum gecikiyorsa güzelleşiyor
Hepiniz ilişkiye evlenmek baktığınız için olmuyor bizler mesele evlenmek icin evlenenlenmek isteyenleri görünce hemen uzaklasiyoruz ordan
Şimdiki ler evlenmek icin evlenmek istiyorlar bizse evlenmeyi düşünmeyip bizi evliliğe merak uyandıranlara bakıyoruz niyet evlilik değil mutluluk sevgi güven olması gerekiyor evlilik en son ki iş
@sinirlisogan tamam iş de ciddi olmalı ilişki duygu aşk huzur olmalı benim kriterim bu
Ciddinin amacı evlilik düşüncesidir böyle ilişkilere karşıyız. Ciddi düşüncesi olmadan normal duyguyla başlamalı halen anlamıyorsunuz siz yav
@sinirlisogan tamam iş de ben de öyle diyorum takılmalık cinsellik istemiyorum bu ciddi iş de
Aşk duygu sevgi istiyorum böyle huzur versin yüzümü güldürsün
Tanışıyorum 5 dakikada cinsellik açmaya çalışıyorlar bunu istemiyorum
Ya evlenmeyecegim adamla niye gezip enerjimi duygumu vaktimi boşa harcayayım siz takılıp gönlünüzü eğlendirecek kız arıyorsunuz
@soran kanka aşktan soğuyacak bir durum yok aksine şu devirde gerçek bi aşk olmadığı erkekler kullanmaya çalışıyor diye yalnız kalmayı tercih etmişsin bence bu onurlu bi kadın davranışı 25 te gayet küçük bir yaş artık devir eskisi gibi değil umarım gönlüne göre kendin gibi temiz birisini bulursun
Bende senin gibi düşünüyorum zaman enerji kaybı çünkü
Kullandırmak kişiliğime ters çünkü çok teşekkür ederim böyle güzel düşündüğün için inşallah senin de gönlüne göre olur🥰🥰
Rica ederim kendi değerini bilen hemcinslerimi görmek çok mutluluk verici 🥰 teşekkürler inşallah seninde gönlüne göre olsun
Sana yat diyen yokki istediğin kadar hemcinslerin destek versin sonuçta onlarla evlenmeyeceksin. Hiçbir erkek ciddi ilişki kuracam diyip evliliğe yönelmez sana soyleyim. Hayatıma giren insanlar var bazılar ciddi düşünüyorsan birlikte olalım diyor inan içimden hiç konuşasim gelmiyor ve konusmuyorum sonra niye konuşmuyorsun diyorlar bu konuyu dile getiriyorum hemen dönüş yapıyorlar senin anlattığını anlatıyorlar fakat o zamana kadar onlardan tamamen uzaklaşıyorum. Hiçbir erkeğe ciddi değilsen konuşmayalım demeyeceksin. Hoslansigin varsa arkadaş ol sonra baktın aşık olmuşsun aşkını ilan et 1-2 yıl yürüt baktın iyi gidiyor hiç cinsellik acmiyor konusunu o zaman evlilik olayına gir. Daha 1 yıl geçmeden hemen evlilik ciddiyetten bahsederseniz o erkek haklı olarak kacacaktir. Sizinkisi sırf evlenmek adı altında evlilik oluyor. Sonu hüsranla sonuçlanır ne kadar kabul etmesenizde. Eğer sağlıklı uzun soluklu bir ilişki istiyorsanız ciddiyete girmeyib arkadaş olun duygularinizi paylasin zaman geçirin gezin yiyin için konu cinselliğe geldimi cizgini koru eğer seviyorsa yatağa atmaz güvenide varsa düzenini kurmussa kendi eder zaten evlilik teklifini. Tek yanlışınız hemen ciddiyeti ortaya koymanız. Ciddiyetten bahseden hiçbir kadını hayatıma almiyorum. Ekonomi kötü erkeklerin zaten evlilikte hiçbir hakkı yok tamamen sömürü düzeni erkekler akillandi artık saf değiller risk alamazlar benden size abi tavsiyesi
Söylediğimiz şeyi gram anlamamışsın biz karşı tarafı evlilik diye darlamiyoruz zaten sadece sevgililik döneminde bizden cinsellik beklememesi gerektiğini dile getiriyoruz ve karşı tarafa cinsellik yok diyince zaten çoğu erkek kaçıp gidiyor bizim demeye çalıştığımız şey bu şu devirde cinselliğin olmadığı bi ilişki sürdürecek birisi bulamıyoruz
Loveliyy çok güzel açıklamış
Grizkaliı iyi oku cinsellik istemiyorsan bunu dile getireceksin zaten
Ciddi ilişki diyor boş yapıyor diğer arkadaşın sizler harbi m4lsiniz üzülmeye devam edin beter olun doğru yolu bile anlamıyorsunuz
Herkes aynı tip erkekleri arıyor ondan benim de böyle kriterler hajajajja
Evet ama hakkım bu beğenilen biriyim
Beğenilen biriysen bulman lazım ama kafan kezban kafasında o yüzden bulman zor
Bende beğenilen biriyim. O dediğin kraterlerde birine gelebilmek çok zor
Kendini anlatıyorsun
@çiğdemsii evet çok zor gerçekten inşallah öyle biri karşımıza çıkar
Öyle gerçekten
@çiğdemsii ben bulamazsam yalnızlığı bile çirkin birine tercih ederim sevgilinin amacı o zaten
Hım anladım. Peki kendini tipin yönünde ne kadar begeniyorsun
Niye zor olsun ddvfszx vg
Neden beni tarif ettin ki
Bana bunun 175 Halide olsa kabul çünkü ben 160 im dbshhchdhc
Hayır maalesef erkek Yok özellikle de gay ler için Yok
Senin olan seni bulur, arama, bide kriterlerin çok yüsek bence
Ben tipsizim cüceyim ucubeyim İshalli bokka benziyorum boyum 164 beni görünce kızların midesi bulanıyor
Banane senden
178 sarisinim kilom meslegimden dolayi 86 dag bayir gezmesi haliyle kolay olmuyor
Beni tarif etmişin bu kadar net bilmen ilginç 😃
Normal kriterler
Evet olması gereken bu
evde kalmışsın zaten, şahin k gibi birini bulursun anca.
Ne alaka herkes evlenecek diye kural yok. Öyle doğru es adayı bulmakta kolay değil
@çiğdemsii pompacı mı arıyorsun
Ne alaka saçma sapan konuşma
@çiğdemsii burada boş konuşan saçma konuşan çok oluyor
Maalesef aklı başında çıkan nadir
@çiğdemsii evet aslında kiskancliklarindan yapıyorlar
evlenmeyeceksen pompacı arıyorsun o zaman ahlaksız kşarlar
Sa'lak mısın sen
@çiğdemsii susun namussuz dinsizler
Evlenmeyecemizi kim dedi sadece evlenmek kolay değil dedi öyle ama evlenmek için evlenilmez çünkü aşk sevgi gibi duygu güven huzur bunlar gerekli
Yani hayalimizdeki gibi birini bulamazsak bekar yalnız kalmak daha mantıklı diyoruz evlenmek zorunda değiliz diyoruz sen pompacı filan diyorsun
adriana lima gibi misin ki
Evet
kesin öyledir obez bir şeysindir
sen cocuk ariyosun bunlardan dolu turkiyede
Ben niye göremiyorum
Sen ne vaadediyorsun?
Boş yorum yapma
Karakterden hiç bahsetmemişsin
Karakter sonraki asama
Senin işin zor :)
Niye zor
Zengin de yazsaydın tam olsaydı
Yok o konuda takıntım yok
Sen şimdi arabasıda olsun istersin😂😂
Yok hayır zenginlik beni mutlu etmiyor az para ile mutlu olabiliyorum
Tutumlu biriyim öyle çok para beni mutlu etmiyor
Arabası olmasada olur mu diyorsun
Araba zenginlik değil ama
Yok iş de olmasa da olur fark etmiyor
Umarım bulursun
Teşekkür ederim
Senin kriterin ne 250 gram
Off çok boş yorumlar
Manavdan meyve seçiyor
Eee olması gerekeni söylüyorum bu erkeklerde olmasi gereken bir şey ama neden bu kadar zorlaştırılıyor
Kriter ayrı herkeste bulunması gerekiyor demek ayrıdır
Her erkek böyle olmak zorunda değil ki zaten böyle de değiller
demek ki seni beğenmiyor o tipler
Hahaha tamam
evet zor kriterler , biraz düşür bence.
Zor değil abartma erkekte olması gereken kriterler
Etraf oyleleriyle kayniyo jsjxjxj
Ben niye bulamıyorum peki
Bulursun
Cok sey istiyorsun bence
Çok değil begenebildigim tipi söylüyorum
Bulursun bulur
İnşallah
Kendime baktım 88 kiloyum kriterlerin zor
Zor değil ama zormuş gibi gösteriliyor
Bulursun inşallah
Teşekkür ederim inşallah
Rica ederim 😊
Kolay aslında karakter bile istemiyorsun
Özür dileyerek. Çok özür dileyerek. İçimden geçeni söylemek istiyorum. Kriterini s... k. yim
Tüh la boydan kaybettik. 🤣
🤣
Evet oyle nigdeli bektas
Ketçap mayonezde olsun mu
kriterlerini aşıyorum elendim ben tüh
Çok var ondan esmer yok
karakter de önemli bacım
cimri olmasınnn
Karakter sonraki aşama
gerçi bana gelenler de ne tip var ne karakter vardı :(
Sen onlarla muhatap bile olma
düzgünü bulucam inşallah bacım
İnşallah
Bu kriterlerde karakter hangi kısımda acaba
İsteğe göre olmuyor be güzelim
Umut etmeye aramaya devam yılmak yok 😃
Temu dan bulabilirsin 😃😂
O kadar cokki aç gozunu
Tüh 6 kilodan kaybediyorum
sipariş iyiymiş
Tüh birtek kumral tutuya bende 😀
Hepsi uyuyor ama esmerim
Sahibinden. com’a bi bak bence
Huyu suyu nasil olsun
Mükemmellin peşinde eksik birisin
Ben tipsizim cüceyim ucubeyim İshalli bokka benziyorum boyum 164 beni görünce kızların midesi bulanıyor
İyi boş yaptın böyle söylemen seni tabiki iğrenç biri yapar önce kendine saygın olsun
Bakalım o ne istiyor :))
Sen manken arıyorsun oda sana bakmaz
Beni tarif etmem dışında sorun yok😂😂
Bulursun az bekle
Sen nasılsın ki
Bi 40-50 kilo fazlam var hahaha
Üreti mi yoktur belki 😀
Zamanı gelmemiştir. Zor değil
Tüh boydan kaybettik 🤦😃
Bulursun ama İskandinav ülkelerinde
Kriterlerin çok sığ
Hem yaşlı hem kısa
@İsimssizüyee :)
Beni aramişssin resmenn
Cidden mi
Aynen
Merak ettim
Bende?
Hmm gizliden çıkar mısın
tamam
Bu benimde kriterler 🤭
Eee niye bu kadar zor ki anlayamıyorum olması gereken bu zaten hani güzel beğenilen hayran kalınan da bir kızım
Benim çıkıyor da sosyal medyadan baya yakışıkli cocuklar güvenemiyorum reelse ise yok çıkmıyor 😕 bende güzelim beğenilirim bakıyorum normalin bir tik alti olan kizlar daha cabuk buluyor
*reelde
Evet iş de onu anlamıyorum sanalda bana da çıkıyor ama reelde yok görünce de çirkin tipli kızlar yanında oluyor denk değiller
Hatta sanalda sevgilimi bırakacam diyorlar sen bin kat daha güzelsin diyorlar
Avm de bende görüyorum diyorum bazen bu kızlar ne yapıyorda başarıyorlar diye nasip bacım yapacak bir şey yok işte
Ben de diyorum begenmiyorsan niye sevgili oluyorsun
Ay sakın kanma sosyal medyaya aman uzak dur valla orada ayakta uyuturlar insanı
Evet iş de reddediyorum hepsini çok yakışıklı buluyorum tam aradığım kriterlere uygun ama güven vermiyor bana
Güven bu kriterlerin hepsini sollar kadın güven duyduğu sevgi ve ilgi gördüğü erkeğin yanında çiçek açar o yüzden bir yerde huzursuzsan bitireceksin nasibimiz de bir yerlerde bekliyor bizi
Evet öyle gerçekten inşallah hayalimizdeki gibi çok mutlu olacağımız biri çıkar karşımıza
Amin 🤲🏻🌸
iş güç ikinci plan haaa. hadiiii
Böyle bir kız bulursan getir sende bna kskssk
Bu erkek kriterleri kız böyle olmaz zaten boş yapma
Erkekte olması gerektiği gibi kriterler Yani absürt zor bir şey yok