İki yıllık ilişkim var çok toksik alti ay aralıklarla hep ayrildik?

Şimdi benim iki yıllık ilişkim vardi ilişkimiz çok romantikti hep birbirimizi görmek istiyorduk herhafta beni görmeden yapamazdı ama sonra bir şey oldu değişti değişmeyen tek şey ten uyumumuzdu hala birbirimize çok aşığız ama ben değişmesine katlanamadim ve ayrıldım altı ay geçti heray beni arıyor kimse onunla olmamı istemiyor çok toksik olduğumuzu söylüyorlar çünkü birbirimizi çoğu konuda kısıtladik fazla kıskanç davrandık şimdi onunla ne kadar barışmak istesemde hiçbir şeyimiz uyuşmuyor ben hayelleri olan biriyim ama o bugün gecsinde erkeği ne yapicam bilmiyorum konuşalım buluşalım diyor bulussak ikimizde çok duygusal olduğumuz için doğru karar alabilcegimede inanamıyorum bilmiyorum ne yapicagimi ama kendimide başka bir erkekle hayel edemiyorum sanki o benim için bende onun için dogmusuz gibi

İki yıllık ilişkim var çok toksik alti ay aralıklarla hep ayrildik?
Cevapla