Arkadaşlar partnerime karşı nasıl daha iyi olabilirim siz neler yapıyorsunuz?

2 yıldır beraberiz ben kız olduğum halde daha yüzeysel düşünüyorum sevgilim aramızdaki bağa çok çok dikkat ediyor bende dikkat ediyorum ama sevgilim kadar değil. Bugun mesela görüntülü konuşuyorduk bi konu açıldı konuştuk konuştuk muhabbetin sonuna doğru geldik bende hava çok güzel değil mi dedim. Oda bana beni dinlemiyorsun ben diyeceklerimi bitirmemiştim dedi ve hevesi kırıldı aslında ben onu dinledim amacım konuyu kapatmak değildi ama bu konuyuda çok konuşmuştuk yani daha konuşacak bir şey kalmadı diye düşünüp öyle dedim. Şimdi durgun vallahi kıyamıyorum ona bende onun kadar olmak istiyorum ama bir türlü olmuyor birde bana bu hareketi sürekli yapıyorsun dedi sıkılıyorsun dedi. Kendimi nasıl geliştiririm demek ki sorun var

Arkadaşlar partnerime karşı nasıl daha iyi olabilirim siz neler yapıyorsunuz?
Cevapla