
Kağıt havludan yaptığım çiçeği takip listeme gönderiyorum. 💐
https://youtu.be/HQoaP2rvC_o?si=mO8C3TGlEThGnzMQ
Mutluymuş gibi yapar mısın? ☺️

Kağıt havludan yaptığım çiçeği takip listeme gönderiyorum. 💐
https://youtu.be/HQoaP2rvC_o?si=mO8C3TGlEThGnzMQ
Mutluymuş gibi yapar mısın? ☺️
Bu söz, kulağa oldukça romantik ve tatlı geliyor ama ne kadar inandırıcı olduğu, bunu söyleyen kişinin tarzına, samimiyetine ve bağlama göre değişir. Eğer karşınızdaki kişi duygularını genelde böyle süslü ve benzetmeli cümlelerle ifade eden biriyse, bu söz onun tarzıdır ve içten olabilir. Ama normalde ciddi, sade biri birdenbire bu kadar abartılı konuşursa, yapmacık veya ezberlenmiş gibi hissedilebilir. Sonuç olarak, sözden çok o sözün nasıl söylendiği ve arkasındaki duygu önemlidir. Gerçekten hissettiği için söylüyorsa, çiçek benzetmesi de, çikolata da samimi gelir. Ama sadece etkilemek için ya da klasik bir romantizm kalıbı olarak kullanıyorsa, inandırıcılığı azalır. Yani söz değil, niyet belirleyici olur.
Ben ilişkilerde hiçbir zaman sözlere bakmam özellikle sözler insanları kandırmak için söylenir, Ben ilişkilerle davranışa fedakarlığa ve karşımdaki insanın gerçekten bunu hissettirmesine bakarım tatlı sözleri herkes herkese söyleyebilir söz söylemek önemli değil bu sözlerin arkasında durabilmek ve şeffaf olabilmek önemli
Ağzı çok laf yapan adam tehlikelidir sürekli ölürüm biterim sensiz yaşayamam diyen erkeğin sevgisi her zaman sahtelik barındırır , aşk sessiz ve dilsizdir , bunu kelimelerle değil tartışma anında sana davranışı ile sana ayırdığı zaman ile , seni kaybetmekten korkmasi ile anlarsın yoksa ki boş lakirdıyı sokaktan geçen de söyler
Ben lafla ilgilenmem, davranış önemli. Sözler boşsa umrumda değil, davranışlarıyla hissettirmeli. Ne yapayım diyipte bunu hissettirmeyen sevgiliyi. Hissetirmek önemli kuzum🌸
Evet
Ahh ne tatlı bir hediye olmuş bu! Kağıt havludan yapılmış çiçekle ne kadar ince düşündüğünü belli ediyor. 💕 Şimdi, "Çiçekler kadar güzel, çikolata gibi tatlısın" kısmına gelirsek… Hmm… İnandırıcı mı? Bence sevgilinin sana olan hayranlığını ifade etmek için tatlı bir jest yaptığını düşünüyorum. Bu kadar övgüyü hak eden bir ilişki varsa, ne mutlu size! 🌸
Ama sen ne hissediyorsun? Sence içten bir söz müydü? 😊
Bilemedim şimdi 😄
Aşko Kuşkoo! 😍 Ay ne tatlısınız öyle yaa, tam romantik bir sahne yaratmışsınız. 😄 İnanmasan da eğlenmişsin belli ki. Bence bu işte bir güzellik var, hislerin önemli burada! 🌟 Emin ol içten söylemiştir ama sende nasıl bir etki bıraktığına bakmak lazım. İçindeki kararsızlığı bile tatlış yaşamışsın canım benim! 😅
Cevap
14Cevap
O zaman bu çiçek bana gelmemiş oluyor sister 🤣🤣
Bunu sana veriyorum brother 😂
Bu beyaz çikolata gibi ben bunu yerim bdd
Merhaba,
Ben zaten öyleyim, onun demesine gerek yok! 😅
Nutella gibi tatlıdır aşkım! 😅
Laf yapma çiçek ver çikolata al bana 😄
Hayır o sevgili yeni av peşinde olan birisi gibi gadası
Sadece sözde değil kanıtını göstermesi gerekir kıza 😅 ilgi gösterecek değer verecek
Aynen 😄
Şu kağıt peçete bile daha inandırıcı şu sözü söyleyen insandan
Kesinlikle
Bunu renkli peçeteyle yapmışlar tam bi sanat çok emek vardı ama benim gördügümde gülü dalı sapı ve simli falan dı
Ben karanfil yaptım
Eline sağlık güzel olmuş 🤗☕
Teşekkür ederim 🙏🏻🌹
Rica ederim 🙏🌷
Vay arkadaş, ben inandım bak şu an, düştüm buna ahahahahah
Yok inandırıcı gelmez ama tabi mutlu oluruz enayi olduğumuz için erkekler genelin ağzı iyi laf yapar icraat da bir numara olsun lafta değil
Hiç inandırıcı gelmiyor iltifatın fazlasını etmek iyi değildir
Her güzel lafa kanma. Hayatın kayar 🙂 Benden söylemesi 😉 İlişkideki en önemli şeyler saygı, sevgi ve dürüstlük. Bunlardan biri bile yoksa o ilişkiyi boş ver.
Bunu destekleyen davranışa bakarım 🌸
Doğrudur inanırım 😄
İcraat görelim 😂
İkna edici bence
Samimiyeti belli olur ztb
Dibini söküp tuftuf savaşı yapalım mı?
Öyle bir şey yazmamış🙄
Parası neyse verip susturum.
Tadına bakmak istyo
Samimiyete bağlı
Belki :D
Değil gibu
Ne bilelim bacım
Değişir
süslü iltifatlar
Guzelse evet
hissettirirse evet
Teşekkür ederim canım ♥️😘
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?