Erkekler her önüne gelenle sevgili olurken sorun olmuyor da neden kendi kız kardeşleri sevgili yapınca tepki gösteriyorlar?

Her önüne gelen potansiyel sevgili gözüyle bakıyorlar ama kendi kız kardeşleri biriyle sevgili olunca küplere biniyorlar, ”izin vermiyorum” gibi saçma sapan sözler söylüyorlar. Hayırdır ya? Siz kimsiniz de izin vermiyorsunuz? Sizin sevmeye-sevilmeye hakkınız var da bizim hakkımız yok mu? Birazcık beyninizi geliştirin artık.

Erkekler her önüne gelenle sevgili olurken sorun olmuyor da neden kendi kız kardeşleri sevgili yapınca tepki gösteriyorlar?
Cevapla