Sevglm askere yeni gitti hiç mesaj atmıyor günde bir defa ariyor beş dakika anca konusuyoruz mesaj atacak hiç mi vakti yoktur yani?

Telefonda konuştuğumuzda da yerinin gayet rahat olduğunu söylüyor yani saatlerce mesajlaşalım demiyorım en azından günaydın iyi geceler yazmaya da mı fırsatı yok anlamıyorum

Sevglm askere yeni gitti hiç mesaj atmıyor günde bir defa ariyor beş dakika anca konusuyoruz mesaj atacak hiç mi vakti yoktur yani?
Cevapla