Sevgilim bir iki saat ona yazmayınca triplere giriyor. Allah aşkına her saat mesajlaşmak olur mu?

Sevgilim bir iki saat ona yazmayınca triplere giriyor. Allah aşkına her saat mesajlaşmak olur mu?
    2 3 saat çıkıp dizi izliyorum diye turipler birşeyler yazmıyor kaç saattir saçma değil mi
Güncellemeler
+1 yıl
Gün içinde sesli konuşuyoruz görüntülü de konuşuyoruz bütün gün ne konuşa biliriz onu çok seviyorum onunla konuşmak tabikide mutluluk benim için ama arada çıkıp dizi izleyim telefon bütün gün elimde ve benim canım sıkılıyor şu an yazmıyor git dizi izle daha önemli dizilerin diyor
Sevgilim bir iki saat ona yazmayınca triplere giriyor. Allah aşkına her saat mesajlaşmak olur mu?
Cevapla