Flörtüm dün kahvaltıya çağırdı Ok dedim sonra teli kapandı 10 saat sonra bir şey olmamış gibi nbr diyor, uyuyakalmışmış 😀?

Dengesiz hareketleri ilk değil, kızınca da sen şizofren hastasısın dedi. Silip attım. Hâlâ hazmedemiyorum bir şeyler söyleyin?
Flörtüm dün kahvaltıya çağırdı Ok dedim sonra teli kapandı 10 saat sonra bir şey olmamış gibi nbr diyor, uyuyakalmışmış 😀?
Cevapla