Aşkta daha çok hangi taraf oluyorsunuz: “hep emek veren” mi, yoksa “emek bekleyen” mi?

Hep emek veren sonra pişman edilen 😂 ✅
Aşkta daha çok hangi taraf oluyorsunuz: “hep emek veren” mi, yoksa “emek bekleyen” mi?
Aşkta daha çok hangi taraf oluyorsunuz: “hep emek veren” mi, yoksa “emek bekleyen” mi?
Cevapla