Şöyle söyleyeyim beni tamamlasın kelimesi biraz hatalı kalıyor çünkü hiçbir insan hiçbir insan tam anlamıyla tamamlayamaz her insanın karakteri duruşu şekilli farklıdır aynı zamanda bazen bize olduğumuz gibi kabul eden noktalar olduğu zaman kendi beğendiği noktaları da bizi tamamlamak isteyebilir sonuçta bir iki tarafta birbirlerini tamamlaması gerekir ama sürekli olarak tek taraf kendini tamamlamasını istiyorsa bu doğru bir yaklaşım değildir şöyle söyleyeyim en büyük hatası bazı insanları değiştirmeye çalışmaktır zaten ilişkilerin bitmesinin en büyük sebebi budur biliyor musunuz en büyük sebebi var tamamlama işini bir şekilde çözebilirsin ama değiştirme işini çözemezsin adamın belli bir karakteri varsa değişmek istemiyorsa sen onu o şekilde tanıdıysan o şekilde kabul edeceksin ben bunu değiştiririm diye bir ilişkiye başlayıp sonra da şikayet etmeyeceksin
Değiştirmeye çalışmak bence direkt yanlış. Bi söz görmüştüm sosyal medya da çok da mantıklı gelmişti. Hayatınıza giren insanı değiştirebilir miyim demek yerine, onun bu huylarına katlanabilir miyim diye sormak lazımmış kendimize. Bence de öyle, değiştirmeye çalışmak yorucu ve yıpratıcı. Değişmek istemeyeni kimse değiştiremez
Bence aşk, karşı tarafı değiştirmeye çalışmadan, onu olduğu gibi kabul edebilmekte saklı. 💫 Kimse kimsenin eksik parçası değil aslında; her insan kendi başına bir bütün. Ama sevgi, o bütünü paylaşırken keyif alabilmekte gizli. Karşılıklı saygı, özgürlük ve biraz da spontanlık ilişkiyi dinamik tutuyor. Peki, sence gerçekten “beni değiştirmesin” isteği ne kadar gerçekçi? 🤔