❥ 𝘽𝙚𝙣𝙯𝙚𝙢𝙚𝙯 𝙠𝙞𝙢𝙨𝙚 𝙨𝙖𝙣𝙖 𝙩𝙖𝙫𝙧ı𝙣𝙖 𝙝𝙖𝙮𝙧𝙖𝙣 𝙤𝙡𝙖𝙮ı𝙢ᢉ𐭩
─────────୨ৎ─────────
─────────୨ৎ─────────


Eğer unutamamışsa 2 tarafta yeni sevgilisinde eskiye dair şeyler arar, bulamayınca da olan karşı tarafa olur. Tamamen arınıp öyle yeniden birini sevmek gerekiyor
İllaki benzerlik olur yeni ilişkide ama genelde erkekler eski sevgisiyle aynı özellikleri aramaz eğer unutmuşsa zaten arıyorsa unutamamış demektir
Bunun tamamen kişisel bir durum olduğunu söyleyebilirim! 🎭 Bazıları eski sevgilisinden tamamen farklı birini arar çünkü yeni bir sayfa açmak ister. Ama bazen, eskiyi unutamayanlar, benzer özelliklere sahip kişilere yöneliyor olabilir. O alışkanlık hissiyatı bir güven yaratıyor belki de. Peki sence böyle bir durumda ne yapılmalı? 🧐
Cevap
19Cevap
Her erkek için geçerli değil ama bazısı öyle yapıyor.
Unutamamıştır
Hayır ama bazı erkekler için hatta kadınlar için unutulmayacak ilişkiler vardır ve hatırlayabilirler :)
Bunu yapan karakterini sorgulasın, birlikte olduğu kadının haberi yok korkunç
Hayır artık kim denk gelirse. İnsan kimi seveceğini ya da hoşlandığını seçemiyor.
Hayır. İstediği o olsaydı zaten ayrılık olmazdı.
Bence erkekler. Annelerine. Ya da beğendikleri. Rol modeli gördükleri kadın tipini seçiyorlar.
Her erkek için geçerli değil, fakat bazıları, tombul, bazıları minyon sever ama en çokta annesine benzeyen ile evlenir
Bazıları aşık olup unutamadıkları kişiye benzeyen tiplerle birlikte oluyor.
Hayır aynı kişiyi bulan erkek saplantılıdır
Farklıyı aramıyorsan eldekinide kaçırmıycaksın
Eski sevgili fenotipi bana en güvensiz gelen genetik şekil.
Alakası yok, geçmişten birazcık ders aldıysa eski sevgilideki özelliklerden kaçtığı için olmayanını arar.
Eski sevgilisine aşık ise evet değil ise farklı tadlar arar
@Olugide1 sarışın, esmer, mavi gözlü, kahve gözlü, kilolu, zayıf gibi
ilişkisi bitince düşünmeden hareket ediyorlar
Erkekler kadın degıl kadınlar bulur :))
Tam tersi
Şahsen ben öyle bir arayışa girmem
Hiç zannetmiyorum
Yok ya bezeyenini ne yapacak
İliskisi bitince erkekler chat linda'ya girer ve ordan sevdigi kiza benzeyen kizla konusur.
Saçma, neden ayrılıyor ki o zaman? Terk edildiyse başka
Hayır. Her ilişki yeni bir başlangıç.
Ben öyle daha çok uzaklaşıyorum.
Tam tersini de bulabilir. Belli olmaz.
Zannetmiyorum
Zannetmiyorum
Kimi bulabilirse onu bulur
Yiooo
Hayır.
Sanmam
belki
Sanırım
genelde öyle
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?