Adamın yaşı 30 benim yaşım 22 ben dedim olmaz habire normal diyor nasıl vazgecirebilirim?

8 yaş farkı bana göre normal degil istemiyorum halan ısrar ediyor normal diye. Maksimum 4 ya da 5 yaş fark olur bana göre
Güncellemeler
9 ay
Engelledim 😌😌
Adamın yaşı 30 benim yaşım 22 ben dedim olmaz habire normal diyor nasıl vazgecirebilirim?
Cevapla