Birbirimizi ilerde üzmemek adına ayrılma kararı aldık daha doğrusu bunu o talep etti?

Tabiki çok üzüldüm ortada aldatma vs yok ailelerle alakalı helalleşip bitirdik neyse ben görüp üzülmemek için o gün numarasını sildim ve takipten çıktım bugün tam 6 gün oldu ve instagramdan engellemiş biz kötü bir şekilde ayrılmadık ki bir erkek bunu neden yapar instagramdan engellemiş whatsapta böyle bir durum yok ama

Birbirimizi ilerde üzmemek adına ayrılma kararı aldık daha doğrusu bunu o talep etti?
Cevapla