Birisi beni seviyor ama ailesine karşı çıkamıyor ve sürekli beni ailesine göre yönlendirmeye çalışıyor.
Kapanmamı istiyor.
Ailesine yakın oturmamı istiyor.
Ama ben bunu istemiyorum.
Ailesinden çok korkuyor ama bana karşı ısrarcı ve sürekli kendi istediğini yaptırmaya çalışıyor.
Whatsapp mesajları bizim son konuşmalarımız. Bana “terazi burcu biri bulduğumda senden daha çok değer verip çabalayacağım” dedi, çünkü ben de terazi burcuyum 😅
Sizce bana yazmaya devam edecek mi? Siz olsanız böyle bir durumda nasıl davranırdınız?
Seviyor ama ailesine karşı çıkamıyor, ne yapmalıyım?
Ne ailesine karşı çıkmalı ne de sana zorla bir şey yaptırmaya çalışmalı. İki arada bir derede çizgiyi korumalı, zamanında ailesine bunun sınırını çizebilseydi eğer bu böyle olmazdı. Senin için veya kendisi için değilde anası babası için kadından bir şeyler bekleyen adamdan olmaz
1
11 Yorumla
Soran
9 ay
Ne o mesafeyi koyabildi ne de beni koruyabildi. Haklısınız
Önceden beri aileme onun çizgini öyle bir çizdim ki, hayatıma giren kadınlara karşı yorum yapmıyorlar. Hayatıma giren kadına da bunun sınırını çizerim, ailem hakkında yorum yapamaz. Ailesinin korkusuyla kimse kimseye bir şey yaptıramaz
Keşke bana da öyle bir erkek denk gelse… Şimdiye kadar konuştuğum iki kişi de aşırı aileci çıktı. Kendi hayatını yöneten, kararlarını kendi alan bir adamla hiç karşılaşmadım.
Sana yazık :') mutlu olabilmen için o tarz insanları senin yönetebiliyor olman lazım ama ana baba korkusu ona da müsade etmez. Bu ilişkin devam eder mi bilemiyorum, devam etmezse umarım denk gelirsin düzgün birine
Onunla devam etmez kesinlikle engelledim. Şöyle bir durum da var kendi kararlarını alabilen erkek de beni yönetmek istiyor. Onu hiç yönetemiyorum. Bende baskın karakterliyim kabul edemiyorum. Nasıl hem yönetirim hem de ailesiyle mesafeli olan birini bulurum?
Sen yönetilmek mi istemiyorsun? Yönet mi istiyorsun? ya da ikisi birden daha çok gibi 😅 Onu nasıl bulursun veya bulduğun kişinin öyle olduğunu nasıl anlarsın buna cevap veremem. Bu biraz karakter, yaşam tarzı ve düşünceleri ile alakalı. Mesela, hayatımdaki kadının beni tamamen yönetmesini istemem ama ben de onu yönetmekle uğraşamam. Fikirler, düşünceler ve tavsiyeler iletilir iki tarafta yapmak istediğini yapar mantığındayım. Dediğimi yapmıyorsan ben yokum mantığı bana hoş gelmiyor pek. Zamanla bulursun gibi ya 😂
Karşılıklı olur ama ben biraz baskınım daha fazla sözü geçenim. Öyle erkek bulunca da işte kılıbık oluyor. Karısına söz geçiremeyen ailesine de söz geçiremiyormuş. Ailesine söz geçirene de ben söz geçiremiyorum. Böyle değişik bir durumdayım😂😂
Canım, mesajlaşmalarınızdan anladığım kadarıyla ortada seni yıpratan ve sınırlarını zorlayan bir durum var. Bu kişi, seni anlamaktan çok kendi doğrularını kabul ettirmekle meşgul gibi. Aile baskısı ağır bir şey olabilir ama senin özgürlüğüne ve kararlarına saygı duymayan birine maruz kalmamalısın.
Terazi burcu lafını bile manipülasyona çevirmesi, aslında sağlıklı bir ilişki dinamiği olmadığını gösteriyor. Bence şu anda kendine odaklanmalısın. Bu tarz bir ilişki seni kısıtlar ve mutsuz eder. Kendine şu soruları sor: Senin mutluluğun önemli mi? Kararlarına saygı duyan bir ilişki mi yoksa sana kısıtlamalar koyan biri mi daha iyi? Unutma, kişi sana bıdah dediğinde yoluna devam etmek en iyisidir.
Sen ne düşünüyorsun, bu ilişki gerçekten sana iyi gelecek mi? 🫂
nasıl bu kadar sevdiğin halde sevmiyormuş gibi davranabildin mesajlarda?
0
5 Yorumla
Soran
9 ay
Ben 2 aydır bu şekilde konuşmuyorum. Sürekli engeldeydi. O da köpek gibi peşimdeydi. Leylayla mecnun aşkı bile olsa kendime olan saygımdan ödün vermem.
Nasıl başarıyorsun bunu ben mesela avukatım övünmek için demiyorum sert olmam gururlu olmam gerekir ama böyle yazamıyorum. Resmen ben köpek gibi mesaj bekliyorum