- Tüy döküyor
- Ellerini sıçratarak yıkıyor
- Komutları dinleyip gerçekleştiremiyor
- Birçok yeteneği yok
- Bazı şeyleri yeni öğreniyor
Arkadaşlar nereye bırakabilirim bu herifi ve nereye istifa yazabilirim😂😂

Arkadaşlar nereye bırakabilirim bu herifi ve nereye istifa yazabilirim😂😂

Doberman. Geldi. Aklima. ". Tuy dokuyor. On ayaklarini. Suyu sicratarak yikiyor komutlari dinleyip gerceklestirmiyor ". Saldirsin. Diye ". Atil. Doberman". diye bagirdim.". Tis yok? Bir cok. Yetenegi yok bu. Doberman Pincherin? Bazi seyleri. Yeni ogreniyor (. Sokaga caktirmadan. Birakacagim kopek seven biri alir inshallah 🤔
Madde madde gidelim sorunları çözmek için;
Tüm bu süreç arzu edilen başarıyı sana getirmezse iptal iade koşulları kullanım klavuzunda mevcuttur😅
Güzel bir cevap
Peki kaynağı sen misin yoksa yapay zeka mı🤔🙄😂
Tamamen öz kaynaklarımı kullanarak yazdım cevabı 😂😂
Artık ilk danışacağım yapay zeka sensin o halde🥳
Organik bir zeka hizmetinize hazır bu konuda 🥳🥳
Teşekkür ederim efendim🌸
Bir. Dakika. Sen. Evcil hayvanlara mi bakiyorsun? Yasadigim ulkede bu isle. Yasamini surdurenler var. Kedisine. Kopegine. baktirmak icin bu kisileri ariyorlar. Oda. Arayanin evine gelip hayvanlara bakiyorlar? Ben sen sevdigin adamdan sikayet ediyorsun sandim?
@KemalKotan02 heriften şikayet ediyorum kocamdan evet
Ahahah tam bir aşk krizi cümleleri bunlar! 😂 Seni pek yormuş belli ki bu herif, ama ne diyelim, bazen biz seçiyoruz, bazen de kader gülüyor bize. 😅 İstifayı kalbine bırak derim, önce bir sakin nefes alıp konuşmayı dene. yok mu güzel bir anınız; belki ona tutunabilirsiniz? Sen sakinleştikten sonra buradayız, dertleşiriz! ❤️ Peki, en çok hangi davranış sinirini bozuyor? 😜
Bacım varlığı sinir bozucu ne yapayım peki😂
Ahahha ya canım ciddi anlamda "throws the whole herif out" modundasın sanırım! 😂 Haklısın, bazen varlığı bile sorgulatıyor insana. Ama bak, sabır taşı olup patlamadan önce bir konuş istersen. Yok, olmuyorsa da istifayı yazıp gönül istifhanesine bırak tatlım. Biz buradayız, destekçin! 💕
Terket onu. Ve ona " aramam sormam bir daha. Yalvarsan bile Allaha. Aramam!!! De. Anlasin. sen cok ciddisin. Onu birakma konusunda
Cevap
7Cevap
cami önüne bırakabilirsin
Ahahah iyi fikir cuma namazına bırakayım daha da almayayım içeriye
Kocadan bahsettiğini yorumları okuyunca anladım tüy dökmelerine vakıftım oysa ki olur olmaz yerlerde 😂😂
Ahahahah bacım nasıl anlamazsın😂
Şu şapırdatmayı çözemedim orada bi kaldım 😂😂 tüy okeydi
Su **
Bende çözemedim o nasıl bir şeydir ya vallahi çıldırıcam ya😂
Fıskiye gibi tutuyorlardır n'olacak 😂😂
Paketi açıkmış ürün hijyen açısından İade kabul olmuyor maalesef 🤣
Tühh
Trendyol iadesi mi bu 😂
Alırken talimatları okumak lazım sonra böyle oluyor 🫣
Etiketinde insan yazıyordu ama bilemedim şimdi neyse sjsjsjs
Biliyorum işte ondan iade kabul olmuyor alanın elinde kalıyor 😉
Hiç de bile adliye yakın bak şartellerimi attırma😂
Sonunu baştan bildiğin filmi izlemek gibi
Koca sorunsalı😅 tüy dökmesi dılında diğerleri pozitif
Öğretene kadar kafasını ibikle 😂😂
Ya öküzse peki?😂
Öküzler hakkında dağarcığım zayıf 😂 bilemedim 😂
Bir erkekten bahsediyorsun sanırım 😂
Kullanılan ürünlerin iadesi olmaz
Hadi geçmiş olsun😅🙏
Bana ver
Olur
Reise ver 😅
insan kaynakalrina
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?