Sevgilimle konuşmamız nereye gitti ne yapacağım çok pişmanım cevap da vermiyor?

İlk defa sevgilimle telefon da ileri gittik onun zoruyla bilmiyorum nasıl oldu durdurmaya çalıştım çok kızdı beni böyle bırakma bu şekil dedi bende çok üzüldüm çok pişman oldum eşşek gibi ona mesajlarımızı sil dedim silmiyorum dedi beni sevmiyorsun sevsen böyle bırakmazdın dedi ama yapamadım keşke en başta durdursaydım çok pişmanım inşallah onlarla beni tehdit etmez şu an çok kötüyüm kızdı çıktı mesajıma bakmıyor
Güncellemeler
9 ay
şu an nasıl davranma mı önerirsiniz ona nasıl olmalıyım çok seviyorum ama kendimi rahat hissedemedim korktum da ne yapmam gerekiyor
Güncellemeler
9 ay
Yani bi taraftan kendimi suçluyorum üzerine gittim mi diye bi tarafım bilmiyorum
Sevgilimle konuşmamız nereye gitti ne yapacağım çok pişmanım cevap da vermiyor?
Cevapla