33 yaşında hala yalnız olan bir erkek hakkında kızlar ne düşünür?

33 yaşımdayım, hiç sevgilim olmadı. Yani bu zamana kadar kısmetim olmadı. Evlilik işi de zor bu zamanda. Hem ekonomi kötü hem de güvenilecek bir insan bulmak sıkıntılı. Millet ilk sevgili ilişkisine ortaokul yaşlarında ve lise yaşlarında başlarken ben 33 yaşıma gelmeme rağmen hâlâ bir gönül ilişkisine başlayamadım. Bendeki eksik ne olabilir?

33 yaşında hala yalnız olan bir erkek hakkında kızlar ne düşünür?
Cevapla