Birini takıntı yaptım sanırım ondan nasıl kurtulcm. Yazdığı zaman zaten geç yazıyor. Ama yazmadığındada üzülüyorum nasıl kurtulcam?

Geç yazdigi icin cok mutlu etmiyor zaten. Ama yazmadigindada uzuluyorum. Yazmasi icin bekliorum falan bazen. Bendeki sevgi değil sanirim takıntı. Nasıl kurtulcam. Engelliorum ama sonra pişman oluyoru. Numaramı değişsem ya bana hiç ulaşamaz ve gercekten gerçekse sevgisi gibi dusumceler geciyor içimden?

Birini takıntı yaptım sanırım ondan nasıl kurtulcm. Yazdığı zaman zaten geç yazıyor. Ama yazmadığındada üzülüyorum nasıl kurtulcam?
Cevapla