Ben bir b.. k yedim. Geç yazıyor zaman ayırmıyor diye bitirdiğim m.. lı özledim diye yazdım. Yine geç yazdı. Nasıl akıllancam?

Ben tam bir ma.. lım gerçekten tam bir m…l. Adamdan bu yüzden ayrıldım. İlk mesajlara kısa cevap verdi sonra yok oldu 3-4 saattir yazmıyor. Tam bir m. lım. Kendi demişti bir de istediğinde yaz diye. Kafa yok ki bende. Duygusal anımda eski günler geldi aklıma yazdım m. l gibi
Güncellemeler
3 ay
Yorumlara cevap veremiyorum site beni atıyor. Neden olabilir?
Ben bir b.. k yedim. Geç yazıyor zaman ayırmıyor diye bitirdiğim m.. lı özledim diye yazdım. Yine geç yazdı. Nasıl akıllancam?
Cevapla