Ayrılık sonrası erkeklerle zoraki konuşuyorum ama halbuki tekrarsan sevip sevilmek istiyorum neden bu karamsarlığı yaşıyorum?

Ayrılığın üzerinden 1 yıl geçti ama hâlâ hiçbir erkekle konuşmak içimden gelmiyor bunu flört olarak düşünmeyin arkadaşça bile konuşmak istemiyorum erkek arkadaşlarımlada ayrılık sonrası arama mesafe koymuştum bilmiyorum ömrümün sonuna kadar sanki böyle devam edecekmiş gibi geliyor halbuki yeni biriyle tanışmak, tekrardan sevip sevilmeyi çok istiyorum neden yapamıyorum 1 yıl az bir süre değil aslında
Ayrılık sonrası erkeklerle zoraki konuşuyorum ama halbuki tekrarsan sevip sevilmek istiyorum neden bu karamsarlığı yaşıyorum?
Cevapla