Terk edilme korkum, bağlanma sorunlarım ve duygu yoğunluğum sebebiyle ciddi ilişki yapamıyorum?

Benim duygularım çok yoğun fazla bağlanıyorum ve terk edilmekten çok korkuyorum bu da benim ilişkilerimi hep mahvediyor çok sık ilişki sahibi olan birisi de değilim aslında sevgili olduğum her erkeğe aşık oluyorum dış görünüşü ve ne kadar toxic olduğu fark etmez bana küçücük bir ilgi vermesi yeter artık adam akıllı ilişki istiyorum kullanılmak değil c1nsrllik değil gerçekten beni seven benim de sevdiğim birisi olsun istiyorum ayrılınca da toparlayamıyorum bu arkadaşlarım için de geçerli arkadaşlarıma da bağlanıyorum aramız bozulunca çok stres oluyorum şu an böyle düşünüyorum ama gün içerisinde o kaybetti falanda diyebilirim egomda çok yükselir neden böyle oluyor bilmiyorum bu konuda duygularımı mentalimi ve kişiliğimi değiştirmemin bir yolu var mı
Terk edilme korkum, bağlanma sorunlarım ve duygu yoğunluğum sebebiyle ciddi ilişki yapamıyorum?
Cevapla