Merhaba beyefendi müsaitseniz biraz tanışabilirmiyiz😅
Kim atarsa atsın ben ilk mesaj atmam baane 😂


Merhaba beyefendi müsaitseniz biraz tanışabilirmiyiz😅
Kim atarsa atsın ben ilk mesaj atmam baane 😂


Mesaj atmam asla ama böyle olabilirdi "Sana yazmak için 22 saat boyunca düşündüm. Ne diyeceğime karar veremedim ve sonunda en samimi şeyin 'Merhaba' olduğuna karar verdim." Ya da.. Bana birini hatırlatıyorsun... Ama kim olduğunu bulamadım. Belki de tanışmamız gerekiyor."😅
Yakışmaz bize yaa
Karşı cinse gönderilecek en etkili ilk mesaj, profillerindeki bir şeye atıfta bulunarak kişisel ve gözlemci olmak, konuşmayı teşvik etmek için açık uçlu sorular sormak ve olumlu, kendinden emin ve kaba olmayan bir ton sürdürmektir."Merhaba" gibi genel selamlamalardan kaçının ve bunun yerine gerçek ilgi göstermeyi, dikkatlerini çekmeyi ve sohbetin akışını sağlayacak şekilde yanıt vermelerini kolaylaştırmayı hedefleyin.
Merhaba ben Hakan! Yürüyüş tutkunu çok beğendim. Son zamanlarda en çok hangi parkuru tercih ettin?"
":Merhaba ben Hakan]! Seyahat etmeyi sevdiğini fark ettim. En son hangi harika seyahate çıktın?"
"Profilinizde [İlgi Alanı]'nın büyük bir hayranı olduğunuzu gördüm. Ben de öyleyim! En çok neyi seviyorsunuz?"
Pek huyum değil ilk mesajı atmak ama atarsam demek ki gerçekten dikkatimi çekmiş o an bir bahane bulurdum ya profil fotosu ya da isminin dikkatini çektiğini söylerdim : merhabalar profil fotonuz çok dikkatimi çekti manzarası size yazmak istedim :) " böyle bir mesaj olurdu :D
Ben ilk mesajı atmaya çekinirim ya özellikle de birinden hoşlandıysam mesaj atmaya daha çok utanır hale geliyorum ama illa ilk mesajı benim atmam gerekiyorsa şey yapardım fotoğrafı falan varsa "şapkan güzelmis, moturun güzelmiş" tarzında birşeyler yazarım anca o şekilde 😀
Hahaha, o son "Zıkkım" kısmına koptum! 😂 İlk mesaj atmak cidden cesaret işi, ama bence direkt doğal ve samimi olmak her zaman işe yarar. Böyle kasıntı mesajlar yerine, “Merhaba, seninle konuşmak istedim çünkü çok tatlı bir enerjin var” tarzı bir şey daha etkili olabilir.
Sana göre ideal ilk mesaj nasıl olmalı? Sen genelde ne bekliyorsun karşıdan? 🤔❤️
Cevap
56Cevap
Benle halaya var mısın?
Kimseye mesaj filan atmam hoşlanmak nedir? Hiç benlik değil, ben beni sevene aşık olana anca ilgi gösteririm tabii bende seviyorsam 🥰
Hiç böyle bir şey başıma gelmedi...
Kimseye mesaj falan atmam. o da atmasın mümkünse.
Atsın kıvırcık ayıp
Atsınlar abla seni mi kıracağım sjdsdj
Sende atcan döverim djdj
Tamam dur dövme abla Atan olursa atacağım sdfsdj
Ahahah ula uyuz jdj
sdfsdj 🌺
''Gayem zat-ı alinizi taciz etmek değil efkari umumide muhabbet kurmaktır. Cevabı müspetiniz kalp-i hazı halimi tamir ve temin edeceğinden dest-i muhabbetinize talibim.'' Dersem olur herhalde. 🤔
Bu nasıl yae😂
Lisan-ı Osmani. Eskiler de işi biliyormuş. 😌
Adamların çapkınlığı bile asalet dolu.
Ahahah evet dndj
Bide beğenmez gerici derler.
Yo gayet yaratıcı
Hmm sevindim.
Birçok kişi basit mesajlara kapalıdır bence selam veyahut merhaba yazarım diyenler iyi bir profiliniz yoksa cevap almanız zor valla. Artık limon da sökmez. Hiç tanımadığınız ya da uzaktan, aynı ortamdan tanıyıp hiç tanışmadığınız birine mesaj atacaksanız iyi bir profil fotoğrafınız ya da profiliniz olması gerek. Bu şekilde bir şansınız olabilir.
“Selam devrem hele bir bak iki yool muhabbet edeydik akşam müsaitsen aç karnını doyuram ne dersin hem beni tanımış olursun hem seni tanımış olurum saat 5 te gel beni al arabam yok “ diye naif kültür dolu beyefendi şeklinde rahatsız etmeden yazardım
Bence ilk mesaj fazla kasıntı ya da yapmacık olmamalı. En basitiyle doğal, samimi ve merak uyandırıcı olursa güzel bir başlangıç olur. Mesela.“Merhaba, seni daha yakından tanımak isterim, nasılsın?”“Selam, ortak noktamız çok gibi geldi bana. Sen de böyle hissediyor musun?”“Merhaba, seni gördüğümde mesaj atmadan geçemedim. Günün nasıl geçiyor?”Burada önemli olan, karşındakini sıkmadan ama ilgini belli edecek şekilde yaklaşman. Ne çok resmi, ne de çok laubali olmalı.
“Merhaba! Fark ettim de, seninle tanışmak günümü güzelleştirecek bir şey olabilir. İstersen biraz sohbet edelim, seni daha yakından tanımak isterim.”
Rivayete göre melekler uyandığında güneş doğarmış var mı bu işle bir alakan😅😅
Oyyşş yerim ballı kurabiyem beğenmene sevindim🖤🌺🌹
Seni ilk gördüğümde kulaklarım havaya dikildi ve içimden auuu diye bir ses geldi bu sese istinaden bir merhaba demek istedim 😂
Lafı hiç uzatmıyorum ikimize de aslında zaman kazandırıyorum evlenelim mi? direk bundan sonra böyle :D
Selamün Aleyküm
Çok riskli işler bunlar jdjdj daha önce atmış olmasamda birden anlık cesaret gelse “Selam” yazarım galiba 😂
Selamın allah ile ne alakası varsa gına geldi valla selamlaşmaktan
merhaba hanımefendi
müstakilseniz tanışalım :D
:D :D
tüh reddedildim :D :D
😅😅
Ben atmam şekerim o atsın😀
Seninle güzel muhabbetimiz olmuştu çok hanımefendi bir kadınsın ☺️
Rica ederim. Hayat nasıl gidiyor
Heves bırakmadılar ki mesleğimi duyan yazmıyor.
Onun için kimseyle konuşmak içimden gelmiyor.
Bende kalsın.
Sağolun
Merhabalar hanım efendi papatyaları sever misiniz diye başlarım ama devamı gelmez jsjs
Bir yolu bulunuyor, er ya da geç. O an ne gerektiriyorsa :)
Eğer kalbim bir pusula olsaydı, yönünü çoktan sana çevirirdi. Acaba senin yoluna düşebilir miyim?
Selam çıtır hepsi senin mi
burada bile atmıyorum da instada belli bir kitleye sahip olunca atmak olmuyor atarlarsa konuşuruz canıım insan yemiyor ring dışında bu adam 😆
kisiye bagli bu mesela onu gozlemler oyle atarim ama komikli bi sey olur. ilk mesaji kadinin atmasina karsi degilim ama artik ben de atmam
Selam naber falan yazmamda heralde bir ilgilendiği bir şey hakkında soru sorarak başlarım önce
İlk msji asla kız atmamali çünkü erkek zaten aşık olmaz bide basltan olursan artı ego yapr. sen aglrsin
Şu selamlı olan mesajdaki son satır çok komikti :) Hem niye kızlara Allahın selamı verilmez mi?
Hiç aşk meşk amacıyla kimseye mesaj atmadım. Benim mesajlarım hep iş odaklı.
Hayattan bir beklentin var mı diye sorardım sanırsam
Çok şükür öyle bir sorunum yoktur. Evde ki yeterince yetiyor o da mesaj atmak yerine arıyor
Bend eatmam ilk mesaj bu işlerde, erkek atsınki enerjisi yüksek olsun galan filan😅
Ben şey demiştim. * Sence de yeşil zeytinin kendine has bir tadı yok mu?* Isjsisj
Es selamünaleyküm ve rahmetullahi ve berekatu jsjsjdjdj
"Pardon benimle buluşacaktınız hatırlatmak için yazdım"
İlk mesajim bu olurdu
How does it feel to have such an elegant and attractive beauty?
Taktik maktik yok içimden ne geliyorsa onu yazarım
Ben mesaj atmam:)
Bir tanışma için günaydın mesajı atmıştım. 🙂
Saçmalık tabide Selamün Aleyküm denir. Allahın rahmeti ve bereketi üzerine olsun demektir. Bu sorunsa o kişiyle işim olmaz benim
Merhaba güzeliginiz beni sarhoş etti arkadaş olabilirmiyiz 💐🌸🌹
Aş sarhoşlugu 💐🌸🌹
Reis vermiş zaten cevabı 😀
Adım atan değil izin veren olmak tercihim… 😅
Bundan sonra mesaj atarsam ne olayım jsjgx
Merhaba hadi gidelim derim
Beraber bişeyler yiyelim mi derim
Can boğazdan gelirmiş kadınların çoğu yemeğe düşkün 😀
Selam bebek naber 😂
Bacakların ne güzel 🤣🤣🤣
İhtiyaç yok ama unuttuk o olayları
Evlenelim mi fjjd
Mesaj falan atmam o atsın.
Hiç düşünmedim ama merhaba naber olursa cevap yazdım gelmiyor
Hayır, atmam
Nasılsın? Derim...
Ben yazamam 🤣
Atmam ilk mesajı. İlgi çekeriz öncesinde
Var kendimize göre yollarımız
Merhaba beyefendi tanisalim mi❤️
Atsamda cevap veren olmadı 2 kişi hariç
Günaydın arkadaşım derid
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?