"Beni niye hiç sevemedin?"dediğiniz kişi oldumu? cevabı ne olurdu?

Beni niye hiç sevemedin?dediğiniz kişi oldumu? cevabı ne olurdu?

asla sorulmaması gereken sorumudur?


çünkü bir cevabı yoktur. sevmemiştir işte. herkesin bir gün karşısına geçip bu soruyu sormak istediği biri vardır.🧐 cevabı ''sevemedim napiyim'' ya da "ben de bir gün seni seveceğim"

"Beni niye hiç sevemedin?"dediğiniz kişi oldumu? cevabı ne olurdu?
Cevapla