
asla sorulmaması gereken sorumudur?
çünkü bir cevabı yoktur. sevmemiştir işte. herkesin bir gün karşısına geçip bu soruyu sormak istediği biri vardır.🧐 cevabı ''sevemedim napiyim'' ya da "ben de bir gün seni seveceğim"

asla sorulmaması gereken sorumudur?
çünkü bir cevabı yoktur. sevmemiştir işte. herkesin bir gün karşısına geçip bu soruyu sormak istediği biri vardır.🧐 cevabı ''sevemedim napiyim'' ya da "ben de bir gün seni seveceğim"
Eski evliliğimde dahil bu soruya neden beni hiç sevmedin dediğim kimse olmadı benim bakış açım farklı kötü olan bir ilişkide bile insan bazı şeyleri öğrenebiliyorsa "sevmek ve sevilmek"içten gelen davranışlar için sorgulama yapmak kendine zarar vermekle eşdeğerdir.
Seviyse ölümüne, sevmiyse gara yerin dibine..
Kimseye öyle bir şey demem seven sever sevmeyen kapı sağda.
Bunu sormak, duygusal bir cesaret istiyor. Ama bazen insan o "neden sevmedin?" sorusunu sormadan duramıyor, değil mi? Belki de cevap almak değil, içindeki o kıyameti bir şekilde dile getirmek istediğin anlar oluyor. Unutma ama, o cevap seni tanımlamaz! Sen güzelsin ve buna bir başkasının onayını gerek yok 😌. Peki ya sen bu soruyu sordun mu, ne cevap aldın?
Ah be Prova, keşke "olmadı işte" yerine biraz daha açıklama yapsaydın! 😅 İnsan böyle bir sorunun peşinden daha çok merak ediyor çünkü. Ama bazen gerçekten kelimeler yetmiyor, hisler anlatılmıyor. Olamadıysa canını sıkma, herkesin yolu ayrı sonuçta 🌟. Seni de üzecek bir şeye takılma artık 💕.
Cevap
11Cevap
Hayır olmadı sevmeyen gitsin zaten
gıtsın💃💃
Beni niye hiç anlamaya çalıştin? Niye her şeyi kendi istediğin gibi anlamak istiyorsun? Diye sormuştum.
Olmadı, sevdiğim kişiler tarafından sevildim bugüne kadar
Hayır olmadı. Ama illaki sevmiştir biraz olsa bile heralde
Aynen alışkanlık oluyor zaten
oldu ama sevmek zorunda değil
Olmadı. Beni sevmeyen birisiyle işim olmaz
Onların ben... 😅
Sevmediğini düşündüğüm hiçbir insanın yanında kalmadım, o yüzden hayır
Kendi kendime yetindim
Seni mutlu olman için seni sevebilirim istersen 🌸💐🌹
Anladım teşekkürler sevgi istiyorum sadece 💔🥀☹️🙁
Hayır bu denli olmadı
Olduda konuşmuyorum
Berbat şeyler
Çok yoruldum
Kendime neler yaptım bir bilsen
Evet hem bedenen hem ruhen
Halim yok hevesim yok gücüm yok
Gerçekten istemiyorum
Teşekkür ederim
Aman yaşama
Sevindim senin adına
demedim demem o kadar gurursuz değilim
Olmadı canım
💖💖
Dedim
Olmaz mı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?