Bir kadını tavlamanın en iyi yolu çiçek almak mıdır, ilgi göstermek midir?

Kadınların çoğunun en büyük iki zaafı diyebiliriz bence. Bir tarafta sürekli çiçek alan ama ilgisiz erkek, diğer tarafta ilgili ama çiçek almak aklına gelmeyen erkek, hangisi kadını daha rahat tavlar?
Bir kadını tavlamanın en iyi yolu çiçek almak mıdır, ilgi göstermek midir?
Bir kadını tavlamanın en iyi yolu çiçek almak mıdır, ilgi göstermek midir?
Cevapla