Ufak bir tartışma sonrası bunu söyledi. Ne demeye çalışıyor?

Uzak mesafe ilişkimiz. Ama ciddi anlamda birbirimize güveniyoruz aldatma vs asla yok adım kadar eminim. Bazı nedenlerden dolayı ufak bir tartışma yaşadık. Genelde de gizemli ve soğuk biridir. Kolay kolay kimseyle iletişime geçmeyen bi erkek. Arada böyle imalı konuşur ve benim kötü anlayacağımı bildiği için ipucu verir kötü bişey değil diye. Bana "Sen benim için Yokluk içersinde Varlık, Varlık içersinde Yokluksun Yağmur." Dedi. Bunu dediğinde ona "Varlığında gereksizim ama yoklukta gerekli miyim senin için." Dedim ve sadece ". d takılma buna." Dedi. Ne yapmam lazım. İyi kötü düşüncelerinizi yazın ama ciddi olun.
Ufak bir tartışma sonrası bunu söyledi. Ne demeye çalışıyor?
Cevapla