Geçmiş ilişkiler konusu açılınca erkeğin uzun uzun anlatması kötü bir şey midir?

Baya uzun uzun yaşıyormuş gibi anlatıyor Bir kızı sevdim istemedi bilmem ne baya üzülmüş ama sonuç olarak şu an biz konuşuyoruz ve birbirimizden de hoşlanmışız ben anlatmadım misal sorduğunda önemsizdi ya hatırlamak bile anlamsız dedim

Geçmiş ilişkiler konusu açılınca erkeğin uzun uzun anlatması kötü bir şey midir?
Cevapla