Sevgilinin eski ilişkilerini hiç anlatması iyi mi veya düşündürücü mü?

Sevgilim eski konulara hiç girmedi. Ben sormuştum çok kısa özet geçmişti zaten 23 yaşında. Diğerleri lisedeydi dedi. Birinin evlendiğini söyledi o kadar.
Bu iyi bir şey mi?
Güncellemeler
+1 yıl
yani eski ilişkisi çok iyiydi diye mi açıklamaz veya geçmişte kaldığı için mi? sanırım bunu hiç bir zaman öğrenemeyiz dimi
Sevgilinin eski ilişkilerini hiç anlatması iyi mi veya düşündürücü mü?
Cevapla