Artık görüşmek istemiyorum demek erkekte nasıl bir şey yaratır?

şimdi benim 4.05 aydır tanıdığım konuştuğum görüştüğüm bir kişi vardı son 1.02 aydır bizim aramızdaki bağ sadece buluşmadan buluşmaya konuşmak görüşmek gibi olmaya başladı diğer türlü hani asla gün içinde aramak yok yazmak yok zaten kendisi de bana söyledi ben ciddi bir ilişki istemiyorum işte beni kabul edeceksen böyle deyip bana sürekli rest çekiyordu ben de ona değer verdiğim için bir şey diyemiyordum karşısında bir şey söylemeye çekiniyordum artık canıma son zamanlarda tak etmeye başladı bundan çok rahatsız olduğumu dile getirmeye başladım falan ama beni hiçbir şekilde umursamıyordu sadece görüşmek istediğinde yazıyordu biz buluşuyorduk sevişiyorduk bir şeyler yaşıyorduk daha sonra da hiçbir şey olmamış gibi eve geliyordum falan filan böyle geçiyordu sürekli daha sonra işte geçen gün tekrar bana mesaj attı akşam görüşelim gibisinden falan filan diye ben de dedim yok çıkmayacağım falan dedim neden dedi görüldü attım sonra işareti falan atmış bana ben de dedim bundan sonra görüşmek istemiyor artık görüşmek istemiyorum falan yazdım ben o da bana tamam işaret atmış böyle bir daha yazar mı merak ediyorum açıkçası

Artık görüşmek istemiyorum demek erkekte nasıl bir şey yaratır?
Cevapla