Kendine odaklanmak gereken bir zamanda sevgili yapılır mı?

Sınava girmem gerekiyor çalışmam gerekiyor.. Ve o okumuş üni yüksek lisansa hazırlanıyor. Aşırı aşık değilim ama kendime odaklanmam gerekiyor ama yapamıyorum belki bir sevgili dokunuşu bana yardımcı olur sandım ama… o ciddi arıyor. Ben de kendime odaklanmamı sağlar diye… Onunla düşünüyorum ama.. yok yaa yok. Ben şu an da çalışmam gerekiyor ne alaka yani birisi. Çok saçma değil mi? Ne düşünüyorsunuz? Ama ben çalışmıyorum bütün gün evdeyim. Hayatımın bir ciddiyeti yok ve meşgul bir insanla yapmaya çalıştığım çok saçma… ben yks ile uğraşıyorum o bambaşka bir şeyle.. aslında konuşurken sıkılmıyoruz uyum var gibi.. ama ben çok tembelim o benle uğraşamaz. Ne düşünüyorsunuz?

Kendine odaklanmak gereken bir zamanda sevgili yapılır mı?
Cevapla