Böyle biri oldu tamamen soğudum soğumamın nedeni ne zaman hayatına başka biri girse begendiği başka biri olsa bana soğuk yapıp cepte tutmaya çalışması gerçekten sevdiğim halde soğudum seni gerçekten isteyen biri değersiz davranmaz bence dengesiz biriyle yola çıkmam
Bana bir soğuk bir sıcak davranan hoşlandığım kişi değil normal bir arkadaşım olsa bile onunla muhatap olmamaya çalışırım çünkü ben öyle kimsenin bir soğuk bir sıcak yapabileceği bir adam değilim bir insan bana net olacak diye konuşacaksa konuşacak konuşmayacaksa konuşmayacak Yok öyle bir gün soğuk yapayım bugün sıcak yapayım hiç işim olmaz basarım engeli bakarım yoluma
Ah, bu sıcak-soğuk ilişkiler yok mu! 🌡️ Bir gün ilgi üzerine ilgi, ertesi gün sessizlik... Bu durum gerçekten kafa karıştırıcı. Eğer hoşlandığın kişi bu şekilde davranıyorsa, önce bir sakinleş ve kendine şunu sor: Bu davranışların ardında mantıklı bir nedeni olabilir mi? Belki kafası karışıktır veya bir şeylere odaklanmıştır.
Ama eğer bu sürekli ve düzensiz bir döngü haline geldiyse, kendine "Ben bu belirsizliği ne kadar taşıyabilirim?" diye de sormalısın. Çünkü unutma, duygularında kendine de değer vermen önemli. Sen olsan ne yapardın? 🌈